کد خبر: 151927 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 اکتبر 2017 - 09:00

رئیس آموزش و پرروش خمام/

فضای مجازی از آسیب های اجتماعی نو پدید درجامعه امروز است

وی بیان داشت : ظهور آسیب های نو پدید چون شبکه های مجازی یکی از آسیبهای اجتماعی امروزه جامعه است و موثرترین روش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی فرهنگ سازی است.

به گزارش خوبان، محمود کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام در مراسم بزرگداشت روز پیوند اولیا و مربیان که  در کانون شهید حق شناس خمام  برگزار شد ؛ گفت: خانواده نقش بسزایی در جامعه دارد چرا که در دامن خانواده آینده سازان یک مملکت رشد می کنند.

وی بیان داشت : ظهور آسیب های نو پدید چون شبکه های مجازی یکی از آسیبهای اجتماعی امروزه جامعه است و موثرترین روش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی فرهنگ سازی است.

محمود کنعانی نگاه به اولیا را به عنوان یک منبع کمک مالی نگاه سنتی و سطحی دانست و افزود: از ظرفیت گسترده اولیا می توان در برنامه های محتلف علمی، آموزشی، پرورشی و… مدارس استفاده کرد. ایشان از اولیا خواست که جهت ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان با مدرسه ارتباط مستمری داشته باشند.

در ادامه یکی از مشاورین منطقه به بیان مطالبی در خصوص شبکه های مجازی ؛ ارتباط سازنده پدر و مادر با یکدیگر، ارتباط صحیح پدر و مادر با فرزند و راه های صحیح تشویق و تنبیه فرزندان پرداخت.

انتهای پیام/987


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads