کد خبر: 151902 - تاریخ: چهارشنبه، 18 اکتبر 2017 - 10:43

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان:

برخی مسئولان در حوزه اقتصاد و خدمت به مردم دچار وادادگی شده‌اند‌

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان ویژه خواهران در رشت اظهار داشت: حضور گسترده افراد در این مراسم نشانه عشق و علاقه به شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم است.

به گزارش خوبان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: حضور گسترده در چنین مراسمی بهترین الگو برای جامعه است و بهترین پیام را به دشمنان می‌دهد و همه باید بدانند که در استان گیلان چطور خانواده شهدا با عشق به تک تک شهدا در مراسم یاد بود آنان حضور پیدا می‌کنند.

بایرامی با بیان اینکه هرجا که اتصال به شهدا وجود داشته باشد در آن قسمت موفقیت به‌دست می‌آید بیان داشت: یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان دو سال است که با حضور گسترده خانواده شهدا برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در زمانی هستیم که برخی شعار دین حداقلی می‌دهند و در حوزه فرهنگ سکولار شده‌اند عنوان داشت: برای برخی فرقی نمی‌کند که در رسانه‌ها و کتب چه چیزی نوشته می‌شود و می‌گویند هر کسی هرطور که می‌خواهد زندگی کند و ارزشی برای اسلام قائل نیستند.

بایرامی با اشاره به اینکه برخی در حوزه اقتصاد دچار وادادگی شدند و فکر می‌کنند و اعتقاد دارند که در داخل نمی‌توان کاری کرد و باید همه چیز را به خارجی‌ها تقدیم کرد گفت: برخی آمریکا را کدخدایی فرض کردند که مشکلات ایرانیان را حل می‌کند.

وی تصریح کرد: برخی از اظهار دوستی با دشمنان جمهوری اسلامی هیچ ترسی ندارند و آن را واضح عنوان می‌کنند و خود را نیز پیرو رهبر معظم انقلاب و شهدا  می‌دانند در حالی که دقیقاً عکس راه آن‌ها عمل می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بدترین تحریم‌ها و فشارها روی مردم و کشور تحمیل شد بیان داشت: برخی در این زمان ادعای دموکراسی و آزادی و شعارهای قشنگ و فریبنده را می‌کردند.

وی با اشاره به سخنان ترامپ عنوان داشت: ترامپ با ادبیات گاوچرانان آمریکایی جملاتی را علیه مردم و سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد و تاکنون هیچ شخصی با چنین ادبیات فحاشانه و بی‌ادبانه‌ای علیه ملت ایران سخن نگفته بود.

بایرامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره شهدای مدافع حرم  گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز ایران باید مانند سوریه و عراق در داخل کشور یا داعشیان می‌جنگید؛ شهدای مدافع حرم قریبانه شهید شدند و هر یک اجر دو شهید را کسب کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شهید حججی را حجت خدا خطاب کردند اعلام داشت: تمام شهدای مدافع حرم حجت خدا هستند و شخصی که به‌دنبال الگو می‌گردد باید راه شهدای مدافع حرم را در پیش بگیرد.

بایرامی با اعلام اینکه حضور مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم باعث سخن گفتن رئیس جمهور آمریکا در حد یک انسان مستاصل بر علیه ایرانیان شد بیان داشت: شهدای مدافع حرم موجب عزت و سربلندی تمام ایرانیان هستند.

وی با اشاره به سخن امام راحل که “دفاع مقدس فتح فلسطین را به‌دنبال دارد” خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از تعبیرات امام خمینی(ره) به حقیقت پیوست و در چند روز گذشنه نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی که با پوتین دیدار کرد از وجود ایرانیان نگران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به دیگر سخنان نتانیاهو به ولادیمیر پوتین بیان داشت: نتانیاهو در این جلسه به پوتین گفت که من چشم به هر طرف که می‌اندازم ایرانیان را می‌بینم و گوشم را به هر طرف می‌گیرم صدای پایشان را می‌شنوم.

بایرامی با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی تا چندی پیش از پنج نقطه در محاصره پاسداران ایرانی بود عنوان داشت: با به‌دست گیری باب المدنب توسط حوثی‌های یمن، اکنون رژیم صهیونیستی از شش نقطه در محاصره پاسداران نظام جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان‌ اینکه مدافعان حرم لحظه‌ای در انجام تکلیف خود درنگ نکردند و با پیروی از ولی‌فقیه زمان به‌موقع ماموریت خود را انجام دادند خاطرنشان کرد: مدافعان حرم  در تاریخ هرگز فراموش نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) هیچ جا خود را ذلیل نکرد و در اوج رنج‌ها و ملامت‌ها در جمع یزیدیان پیام‌های تاریخی خود را قرائت کرد گفت: حضرت زینب (س) نهضت امام حسین (ع) را جهانی کرد و اگر او نبود کسی پیرو راه امام حسین (ع) نمی‌شد.

انتهای پیام/ ن


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads