کد خبر: 151850 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 اکتبر 2017 - 20:33

کوبیدن سر به دیوار علت مرگ است

جزئیات قتل هولناک “اهورا” از زبان دادستان مرکز گیلان

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا دادستان مرکز استان گیلان جزئیات قتل اهورا را در رشت تشریح کرد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به وقوع کودک‌آزاری منجر به قتل در شهر رشت اظهار داشت: فردی ۲۷ ساله که ناپدری کودک ۲ سال و ۸ ماهه‌ای به‌نام اهورا بوده و، پس از تجاوز به این کودک خردسال با کوبیدن سر او به دیوار او را به قتل رساند.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه قاتل در یکی از داروخانه‌های رشت کار می‌کرده است خاطرنشان کرد: به گفته متهم به قتل، وی هیچ‌گونه سابقه بیماری روانی و همچنین مصرف مواد مخدر در زمان قتل را نداشته است.

مصطفوی‌نیا با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم ازدواج مادر این کودک و متهم به قتل و وجود ارتباط آنان در قالب دوستی عنوان داشت: مادر مقتول بعد از جدایی از همسرش با متهم به قتل ازدواج کرده بود.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه وقوع جرم در زمان عدم حضور مادر “اهورا” رخ داده است اعلام کرد: دستگیری مادر مقتول به جرم همکاری در وقوع این جرم شایعه‌ای است که در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی آزمایشات لازم را بر روی جسد مقتول انجام داده اما نظریه خود را هنوز اعلام نکرده است ابراز داشت: در بررسی‌های اولیه، علت مرگ این کودک خردسال ضربه مغزی بر اثر کوبیده شدن سرش به دیوار اعلام شده است.

مصطفوی‌نیا با اعلام اینکه جسد “اهورا” سه ساله در اختیار خانواده‌اش جهت تدفین قرار گرفته است اظهار داشت: شکسته شدن درب منزل توسط پلیس و دستگیری قاتل شایعه بوده است و پس از رساندن کودک به بیمارستان و مشکوک شدن کادر پزشکی، جرم کشف شده است.

به گزارش خوبان پیکر این کودک معصوم پس از انجام آزمایشات پزشکی قانونی امروز در روستای زیرده خمام تشییع و به خاک سپرده شد.

 انتهای پیام/987

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads