کد خبر: 151810 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 اکتبر 2017 - 09:16

فرماندار شهرستان رشت در جلسه ساماندهی جوانان مطرح کرد؛

تکمیل پروژه های نیمه تمامی که به جوانان ارتباط دارد در اولویت باشد

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: بنده  بر تکمیل پروژه های نیمه تمامی که به جوانان ارتباط دارد تاکید ویژه دارم، زیرا میتواند گام موثری برای حمایت از این قشر پرتلاش و توانمند باشد.

به گزارش خوبان، سیروس شفقی در جلسه ساماندهی و استفاده ازظرفیت جوانان با بیان اینکه جوان گرایی از مهمترین ویژگی های یک مدیر است گفت: جوانان رشت شایسته بهترین ها هستند و در صحنه های ورزشی، علمی، فرهنگی و اجتماعی ثابت کرده اند که همواره پیشگام بوده اند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به تاکیدات استاندار گیلان در بهره گیری از بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی افزود:  احترام به نیروی جوان باید جزئی از فرهنگ مدیرتی مدیران شهرستان باشد.

 وی با بیان اینکه یکی از مهمترین منابع کشور منابع انسانی است افزود : منابع انسانی باید درست به کارگیری شود و افرادی که دارای انگیزه اند هستند مورد استفاده قرار گیرد.

شفقی ادامه داد: باید نیروی جوان و متخصص را به ادارات و دستگاه ها تزریق کنیم تا فعالیتها و اهداف سازمانها و دستگاه ها به صورت مطلوب انجام شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان تحصیل کرده و توانمند در ادارات و سازمانها حضور دارند گفت : این وظیفه مدیران و مسئولان است که چنین نیروهایی را شناسایی و از ظرفیتشان در پیشبرد اهداف دولت و نظام استفاده کنند.

شفقی افزود:  جلساتی که در ادارات در مورد جوانان برگزار میشود باید پرمحتوا و دارای خروجی مناسب باشد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر اطلاعات جامع و کاملی در مورد جوانان موجود نیست افزود: هر اداره و دستگاه بانک اطلاعاتی مناسبی در مورد وضعیت و توانمندی نیروهای جوان خود می تواند داشته باشد و این اطلاعات را به فرمانداری انتقال دهد.

فرماندار رشت ادامه داد: در آینده نزدیک کارگروه جوانان با مشارکت جوانان در فرمانداری رشت به منظور استفاده از توانمندی ها و سیاست گذاری ها در خواهد شد.

وی در پایان بیان داشت : بنده  بر تکمیل پروژه های نیمه تمامی که به جوانان ارتباط دارد تاکید ویژه دارم، زیرا میتواند گام موثری برای حمایت از این قشر پرتلاش و توانمند باشد.

انتهای پیام/369


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads