کد خبر: 151785 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 اکتبر 2017 - 08:40

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی توزیع برق در سراسر استان گیلان آماده‌باش کامل هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی توزیع برق در سراسر استان گیلان آماده‌باش کامل هستند گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه خاموشی با سامانه ۱۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش خوبان، جمشید طالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به بارش شدید باران از ساعاتی پیش در استان گیلان اظهار داشت: اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان گیلان با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی از ساعاتی قبل در تمامی شهرستان‌های گیلان آماده باش هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تاکید بر اینکه تا این ساعت مشکل عمده‌ای در خصوص قطعی برق ناشی از وزش باد و بارش باران در استان گیلان گزارش نشده است خاطرنشان کرد:  کلیه اکیپ‌های پشتیبانی و عملیاتی شرکت توزیع برق استان گیلان در آماده باش کامل به‌سر می‌برند.

طالبی با بیان اینکه طبق اعلام هشدار سازمان هواشناسی، بحران پیش رو در نوار ساحلی و شرق استان شدت بیشتری دارد افزود: طبق هشدارهای اعلام شده اکیپ‌های پشتیبانی و عملیاتی توزیع برق در شهرستان‌های ساحلی و شرقی استان گیلان تا خارج شدن کامل سامانه بارشی از استان در ادارات برق مستقر هستند.

وی از آمادگی کامل ماموران شرکت توزیع برق استان گیلان در خصوص رفع خاموشی در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه استان در صورت بروز هرگونه خاموشی، اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق درصدد عیب‌یابی و رفع خاموشی به مناطق خسارت دیده اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شهروندان در کلیه شهرستان‌ها در صورت هرگونه خاموشی با سامانه 121 تماس گرفته و برای رفع خاموشی مناطق خود با شکیبایی، اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق استان را یاری کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads