کد خبر: 151712 - تاریخ: دوشنبه، 16 اکتبر 2017 - 08:34

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان:

میزان کمبود آب شرب روستایی در گیلان 510 لیتر بر ثانیه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان میزان کمبود آب شرب روستاهای گیلان در زمان کنونی را 510 لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: شرکت آبفار گیلان برنامه های خوبی برای کنترل و کاهش مصارف غیر مجاز و مجاز بدون درآمد دارد.

به گزارش خوبان، محبعلی رنج ور در گفت وگو با ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به اینکه گیلان دارای یک هزار و 760 روستای برخوردار از آب شرب سالم و بهداشتی است، اظهار کرد: آب آشامیدنی این روستاها از 390 حلقه چاه و 544 دهنه چشمه در حال تامین است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان افزود: هم اکنون بیش از 21 هزار کیلومتر خطوط آبرسانی، 589 باب ایستگاه پمپاژ و 138 هزار مترمکعب مخزن برای ذخیره سازی و توزیع آب شرب روستاهای گیلان فعال است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و تعیین تکلیف انشعابات غیر مجاز به طور جدی در دستور کار شرکت آبفار گیلان قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به پراکندگی و گستردگی روستاهای استان، شناسایی این نوع انشعابات سخت و زمان بر است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مصارف غیر مجاز فشار زیادی به شبکه های آبرسانی وارد می کند، متذکر شد: این انشعابات موجب هدررفت و کمبود آب آشامیدنی روستاها می شود.

رنج ور میزان کمبود آب شرب روستاهای گیلان در زمان کنونی را 510 لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: شرکت آبفار گیلان برنامه های خوبی برای کنترل و کاهش مصارف غیر مجاز و مجاز بدون درآمد دارد.

انتهای پیام/258


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads