کد خبر: 151671 - تاریخ: یکشنبه، 15 اکتبر 2017 - 08:51

6 روز زندگی مرد شیشه‌ای با جسد همسرش!

مرد معتاد پس از شش روز زندگی با جسد همسرش، ماجرا را به پدرش گفت و همراه او به کلانتری رفت تا تسلیم شود.

به گزارش خوبان، پنجشنبه 20 مهر امسال یکی از ماموران کلانتری کرج با قاضی ایوب ابراهیمیان، بازپرس کشیک ویژه قتل کرج تماس گرفت و او را در جریان کشف جسد زنی جوان در یکی از ساختمان‌های مسکن مهر ماهدشت خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیمی از کار آگاهان پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در آپارتمانی که جسد کشف شده بود، حاضر شدند. آنها مشاهده کردند جسد متعلق به زنی جوان است که داخل پتویی پیچیده شده و در یکی از اتاق‌‌های آپارتمان بدون سکنه در طبقه پنجم ساختمان افتاده است.

بررسی‌ های اولیه نشان می‌داد زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و به نظر می‌رسید چند روزی از مرگش می‌گذرد. با هماهنگی قضایی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات اولیه قضایی نشان می‌داد مقتول در آپارتمان دیگری در همان طبقه همراه شوهرش که معتاد شیشه‌ای است زندگی می‌کرده و ساعاتی پیش شوهر او با حضور در کلانتری خود را تسلیم و راز قتل را فاش کرده است.

با هماهنگی‌های قضایی مرد همسرکش برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم به افسر تحقیق گفت: من ابتدا به هروئین اعتیاد داشتم و بعد از مدتی مصرف شیشه را شروع کردم. ده سال قبل که برای خرید موادمخدر به یکی از بوستان‌های کرج رفته بودم در آنجا با همسرم آشنا شدم که او نیز اعتیاد داشت و برای خرید مواد آمده بود. همین باعث آشنایی‌مان شد و بعداز چند ماه با هم ازدواج کردیم. من و همسرم هردو بیکار بودیم. گاهی مواقع خانواده‌ام هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کردند اما بعد از مدتی کمک‌هایشان قطع شد. تصمیم گرفتیم با برداشتن ساکی در سطح شهر پرسه بزنیم و با رفتن نزد مردم وانمود کنیم مسافر هستیم و سارقان کیف پولمان را زده‌اند. به همین خاطر پولی برای بازگشت به شهرمان نداریم. با این ترفند از مردم پول می‌گرفتیم و هزینه مواد می‌کردیم. سال گذشته فرزندمان به دنیا آمد اما به خاطر مشکل ریه بعد از چهار روز بستری‌بودن در بیمارستان فوت کرد.

متهم گفت: 15 مهر امسال من و همسرم سه بار مواد مصرف کردیم. ساعت 21 بود که به زور همسرم مرا بیدار کرد که بلند شو برویم بیرون تا برای صبح فردایمان شیشه بخریم. من قبول نکردم و خوابیدم. به او گفتم صبح برای خرید بیرون می‌رویم. همسرم دست‌بردار نبود تا این که احساس خفگی کردم. چشمانم را که باز کردم، دیدم همسرم پایش را روی گردنم گذاشته است. وحشت کرده بودم او را هل دادم که کناری افتاد. به زور می‌گفت بلند شو برویم شیشه بخریم. من هم عصبانی شده و با دستانم گلویش را گرفتم که بیهوش شد. روز بعد شیشه خریدم و به خانه آمدم. چند بار همسرم را صدا کردم تا بیاید مواد بکشد اما جواب نداد. به سمتش رفتم و متوجه شدم مرده است. دو روز در کنار جسد می‌نشستم و با همسرم حرف می‌زدم. شب‌ها هم کنار او می‌خوابیدم. بعد از دو روز جسد او را داخل پتو پیچیدم و به یکی از آپارتمان‌های خالی از سکنه بردم و آنجا رها کردم. در این شش روز به او سر می‌زدم و کنارش بودم. سرانجام پنجشنبه 20 مهر امسال طاقت نیاوردم، موضوع را به پدرم گفتم و همراه او به کلانتری رفته و خود را معرفی کردم.

با اعتراف مرد معتاد به قتل همسرش، او با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی کرج روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد.

معصومه ملکی – حوادث/ جام جم

انتهای پیام/555


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads