کد خبر: 151666 - تاریخ: یکشنبه، 15 اکتبر 2017 - 08:40

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

ایجاد بنگاه‌های زودبازده و کارگاه‌های کوچک راه حل مشکل تولید و اشتغال را در گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مشکل اصلی ما در بحث بیکاری واردات بی‌رویه است گفت: بسیاری از صنعت این استان به خاطر واردات بی‌رویه شکست خورد؛ و وزارت خانه باید در این زمینه پیگیری کند.

له گزارش خوبان، محمدصادق حسنی  در آئین معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در سالن اجتماعات این سازمان بابیان اینکه مشکل اصلی استان گیلان بیکاری است اظهار کرد: در بحث بیکاری جز شرمندگی برای مردم چیز دیگری نداریم و اگر این سازمان صنعت با صد درصد توان خودکار کند بازهم کم است.

وی افزود: اگر یک بازاری وام بگیرد و کارخانه تأسیس کند به‌محض اینکه چند نفر بفهمند دارد سود کسب می‌کند کالاهایی را باقیمت پایین وارد بازار می‌کنند تا جلوی موفقیت او را بگیرند و دولت باید جلوی این واردات را بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مشکل اصلی ما در بحث بیکاری واردات بی‌رویه است گفت: بسیاری از صنعت این استان به خاطر واردات بی‌رویه شکست خورد؛ و وزارت خانه باید در این زمینه پیگیری کند.

وی افزود: باید یک فکری به حال این استان شود زیرا کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت با عشق در حال کار هستند پس باید در این بخش پشتوانه سازی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اوایل انقلاب وقتی تسهیلات چهار درصد می‌دادند به گیلانی‌ها گفتند که شما استان کشاورزی هستید و تسهیلات بخش صنعت به شما تعلق نمی‌گیرد و ما را از این تسهیلات محروم کردند.

حسنی بابیان اینکه اکنون باید به خاطر سالیان گذشته به گیلان توجه بیشتری شود گفت: با ایجاد بنگاه‌های زودبازده و کارگاه‌های کوچک باید تولید و اشتغال را در گیلان رونق داد و به وزیر هم اعلام کردیم که باید الآن به گیلان بیشتر کمک شود که متأسفانه تا الآن چیزی دیده نشده است.
وی بابیان اینکه در صنایع کشاورزی می‌شود کارکرد گفت: در صنایع ای که به کشاورزی مربوط می‌شوند کار های زیادی می‌توان انجام داد و باید مشکلات مردم استان را حل کرد.

به گزارش فارس در پایان این مراسم فرهاد دلق‌پوش به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads