کد خبر: 151565 - تاریخ: شنبه، 14 اکتبر 2017 - 08:50

رییس سازمان غذا و دارو کشور در رشت:

روغن ذرت و سویا دو محصول تراریخته شده در کشور است

رییس سازمان غذا و دارو کشور از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و افزود: بغیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می‌شوند.

به گزارش خوبان، غلامرضا اصغری در مراسم افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: با افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو، فضای مناسبی برای کارکنان این معاونت در بخش‌های آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، بهداشتی، غذایی و دارویی فراهم شده است .

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر مواد غذایی گفت: محصولات غذایی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود بایستی دارای پروانه ساخت باشند که نشانگر امنیت غذایی و سلامت محصول است.

رییس سازمان غذا و دارو کشور ادامه داد: مسوولین غذا و دارو نیز با نمونه برداری از محصولات بصورت تصادفی از فروشگاه‌ها بر تولید و توزیع محصولات نظارت مستمر دارند تا در صورت غیر بهداشتی بودن از تولید و توزیع آنها جلوگیری شود .

اصغری همچنین از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و افزود: بغیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می‌شوند .

گفتنی است: ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در زمینی به مساحت 3 هزار و 900 متر مربع و با زیر بنای 2 هزار و 700 متر مربع و با اعتبار حدود 4 میلیارد تومان، ساخته شده است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads