کد خبر: 151560 - تاریخ: شنبه، 14 اکتبر 2017 - 08:35

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا باسیاست‌های خصمانه خود باید از عصبانیت بمیرد/ بهانه‌جویی‌های آمریکایی تمامی ندارد

نماینده مردم نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه از بین رفتن نیروی‌ها داعشی و تکفیری در منطقه آمریکا را عصبانی کرده، گفت: آمریکا باسیاست‌های خصمانه خود باید از عصبانیت بمیرد.

به گزارش خوبان، حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی، بابیان اینکه ایران با کمک سپاه سیاست‌های آمریکا در منطقه را منجر به شکست کرده، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی تلاش کردند تا نیروی‌های تکفیری همچون القاعده و داعش را در جهان پرورش دهند اما با تلاش‌های سپاه ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به حمایت‌های عربستان در جنگ‌افروزی‌ها افزود: استکبار جهانی باهدف گذاری تخریب کشورهای منطقه همچون لبنان، عراق و سوریه در تلاش بود تا نهایتاً به ایران برسد اما با رفتار هوشمندانه ایران این تلاش‌ها ناکام مانده و از این منظر در شوک به سر می‌برد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سپاه تمام نقشه‌های آمریکا را نیست و نابود کرده گفت: داعشی که دست پرده استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا است اکنون بلای جان آن‌ها شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه به‌زودی ردپای استکبار جهانی در جهان محور خواهد شد،گفت: با نقش صحیح ایران در منطقه نیروهای تکفیری و داعشی در حال پاک‌سازی هستند و دنیا شاهد هست که نیروهای تکفیری صهیونیستی داعش و سایر گروه‌های افراطی در حال رخت بستن از منطقه هستند.

خسته بند با خصمانه خواند رفتار رئیس‌جمهورهای آمریکا در مقابل ایران گفت: از بین رفتن نیروهای تکفیری آمریکا در کشورهای مقاومت این کشور را عصبانی کرده و آمریکا باسیاست‌های خصمانه خود باید از عصبانیت بمیرد.

نماینده مردم بندرانزلی در خانه ملت با تاکید بر اینکه سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران قابل‌تغییر نیست، گفت: بهانه‌جویی‌ها آمریکا از ایران تمام‌نشدنی است و پیوسته رفتارهای خصمانه آن‌ها در روح و جانشان پیدا بوده و مردم با خلقیات آن‌ها آشنایی کامل دارند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads