کد خبر: 15147 - تاریخ: شنبه، 22 دسامبر 2012 - 20:38

کمتر از یک هفته

سارقان مسلح بازار طلافروشان رشت دستگیر شدند

خوبان خبر: به دنبال سرقت مسلحانه نافرجام بازار زرگران شهر رشت بلافاصله ماموران انتظامی در صحنه حاضر شدند و با جمع‌آوری پوکه فشنگ‌ها و اثر برداری از صحنه، دستگیری سارق یا سارقان نافرجام را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران جزئیات دستگیری سارقان مسلح نافرجام بازار زرگران رشت را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال سرقت مسلحانه نافرجام بازار زرگران شهر رشت بلافاصله ماموران انتظامی در صحنه حاضر شدند و با جمع‌آوری پوکه فشنگ‌ها و اثر برداری از صحنه، دستگیری سارق یا سارقان نافرجام را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: پلیس با پیگیری و رصد مجرمان حرفه‌ای در کمتر از یک هفته منجر به شناسایی یکی از عوامل سرقت مسلحانه شد که با انجام عملیاتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

به گفته وی، با دستگیری متهم مذکور 4 نفر از همدستان او نیز شناسایی و دستگیر شدند.

قائد رحمتی از تعامل مردم و نقش دستگاه‌های امنیتی با نیروی انتظامی در دستگیری متهمان سارق قدردانی کرد و یادآور شد: اکنون متهمان با قرار بازداشت موقت برای تکمیل اطلاعات و کشف سلاح و همچنین کشف دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

وی از همکاری دستگاه قضایی قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با احکام صادره از طرف دستگاه قضایی، درس عبرتی برای دیگر مجرمان در جامعه باشد.

 

انتهای پیام/8

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads