کد خبر: 15144 - تاریخ: شنبه، 22 دسامبر 2012 - 20:30

سالانه 14هزار عمل جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی رشت انجام می‌شود

خوبان خبر: رئیس بیمارستان 200 تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی رشت از انجام سالانه 12 تا 14 هزار عمل جراحی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، سید محمد قدسی افزود: این بیمارستان در سال 1379 افتتاح و با چهار بخش اصلی از قبیل جراحی عمومی، زنان، اطفال و داخلی آغاز بکار کرد.

وی اظهارداشت: هم اکنون این بیمارستان دارای بیشتر رشته های پزشکی از قبیل ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی گوش – حلق و بینی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، بخش قلب، بخش ویژه آی سی یو، سی سی یو، بخش نوزادان، جراحی چشم و غیره  است.

رئیس بیمارستان 200 تختخوابی حضرت رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی رشت گفت: ماهانه 10 هزار نفر بصورت سرپایی  در اورژانس بیمارستان و چهار تا پنج هزار نفر نیز از بخش های سرپایی تخصصی خدمت می گیرند.

وی با عنوان اینکه  بیمارستان تامین اجتماعی رشت از مراکز پیشرو در زمینه لاپاراسکوپی است، افزود: در حال حاضر تعداد عمل های جراحی لاپاراسکوپی در این بیمارستان از مراکز درمانی دولتی بیشتر است.

قدسی در ادامه با بیا بیان اینکه دو متخصص جراح ستون فقرات فعال در بیمارستان مشغول خدمت به بیماران هستند، یادآورشد: گسترش خدمات از چشم اندازهای مهم این بیمارستان است.

 

انتهای پیام/402

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads