کد خبر: 151436 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 اکتبر 2017 - 08:27

معاون هماهنگ كننده ناجا در رشت:

شاهد رفع کمبودها در حوزه نیروی انسانی خواهیم بود/ مسیر خدمت به مردم در ناجا توقف ندارد

معاون هماهنگ كننده ناجا با اظهار اميدواري در خصوص تقويت بيش از پيش نيروي انساني در سطح نيروي انتظامي و رفع كمبود ها در سال هاي پيش رو، افزود: مسیر خدمت به مردم در ناجا توقف ندارد.

به گزارش خوبان، سردار ايوب سليماني معاون هماهنگ كننده ناجا  در نشست شور فرماندهي استان گيلان كه با حضور مسئولان انتظامي در سالن كوثر ستاد انتظامي برگزار شد با بيان اينكه نيروي انتظامي با خدمت، عملكرد خود را به جامعه عرضه مي كند، گفت: روند حركتي نيروي انتظامي روبه رشد بوده و تاكنون ارتقاء سطح خدمت به مردم در نيروي انتظامي متوقف نشده است.
سردار سليماني با اشاره به اينكه امروز نيروي انتظامي آبرومند است، افزود: ناجا در تمام عرصه هاي ماموريتي خود موفق بوده هر چند اين موفقيت پليس را راضي نمي كند.
وي با بيان اينكه امروز آحاد مردم از نيروي انتظامي راضي هستند، بيان داشت: مردم در كنار نيروي انتظامي احساس امنيت و آرامش مي كنند.
اين مقام ارشد انتظامي با اعلام اينكه اعتماد مردم به نيروي انتظامي رو به رشد و فزوني است، بيان داشت: مردم قدردان تلاش هاي نيروي انتظامي بوده و وقتي تلاش و كوشش پليس را مي بينند به اين سعي و مجاهدت احترام مي گذارند.
معاون هماهنگ كننده ناجا با اعلام اينكه پليس قدردان مردم است، اظهار داشت: بايد پليس در شاخص ها رو به ارتقاء باشد تا مردم اين توانمندي را احساس كنند.
سردار سليماني خدمت به مردم را توفيق الهي و سرمايه اجتماعي عظيم دانست و افزود: رضايت خدمت گيرندگان از پليس رضايت خداوند را به دنبال خواهد داشت.
وي با اعلام اينكه در نظر سنجي هاي هاي انجام شده، نيروي انتظامي جزء سازمان های برتر در ميزان مقبوليت و محبوبيت عمومي است، خاطرنشان كرد: امروز نيروي انتظامي در جامعه مورد توجه مردم است.
معاون هماهنگ كننده ناجا با اظهار اميدواري در خصوص تقويت بيش از پيش نيروي انساني در سطح نيروي انتظامي و رفع كمبود ها در سال هاي پيش رو، افزود: استان هاي ساحلي با توجه به وضعیت آب و هوایی بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرند.
گفتني است، سردار” محمدرضا اسحاقي” فرمانده انتظامي استان گيلان در ابتداي اين نشست گزارشي از عملكرد پليس استان در برخورد با ناهنجاري ارائه داد./

انتهای پیام/32656


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads