کد خبر: 151100 - تاریخ: یکشنبه، 8 اکتبر 2017 - 09:18

به ریاست بخشدار خمام ؛

ستاد بحران خمام تشکیل جلسه داد+ تصاویر

روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران بخش خمام حضور تعدادی از مسئولین در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران بخش خمام به ریاست علیرضا مسچیان بخشدار خمام و با حضور تعدادی از مسئولین در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) و تبریک بمناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تجربه مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران این بخش در سال های گذشته بیان کرد: تعاونی دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها نیز باید تمامی امکانات خود را برای خدمات رسانی به مردم استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه برف و باران یک نعمت الهی است، تصریح کرد: اگر این نعمت به خوبی مدیریت نشود منجر به بحران می‌گردد و تمام مسئولان این بخش باید در آمادگی کامل باشند تا در شرایط خاص وارد میدان شوند.

بخشدار خمام حضور مسئولان در کنار مردم در شرایط بحرانی را اثرگذار عنوان کرد و افزود: مسئولانی که در کنار مردم حضور پیدا می‌کنند موجب دلگرمی آنان می‌شود.

در ادامه جلسه اعضای ستاد در مورد آمادگی پرسنل و تجهیزات خود گزارشی ارائه دادند ودر مورد کمبودها و امکانات مورد نیاز،آموزش کارمندان ادارات و دهیاران برای مواقع بحران، استفاده از امکانات و تجهیزات بخش خصوصی برای مواقع بحران، مدیریت امکانات موجود و تقسیم کار در مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/26364

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads