کد خبر: 150972 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 اکتبر 2017 - 22:26

عصر امروز ؛

شهردار خمام منصوب شد/ پایان گمانه زنی‌ها

قصه عجیب‌ و غریب انتخاب شهردار خمام در نهایت عصر امروز در جلسه ششم شورای پنچم به اتمام رسید و اعضای شورای اسلامی شهر خمام با 3 رأی موافق  به «موسی فکور » دادند تا سکان شهرداری خمام  را برای 4 سال در دست بگیرد.

به گزارش خوبان؛، قصه عجیب‌ و غریب انتخاب شهردار خمام در نهایت عصر امروز در جلسه ششم شورای پنچم به اتمام رسید و اعضای شورای اسلامی شهر خمام با 3 رأی موافق  به «موسی فکور » دادند تا سکان شهرداری خمام  را برای 4 سال در دست بگیرد.

در جلسه امروز اعضای شورای پنجم خمام ، رقابت میان موسی فکور، رامین احمد زاده بود که در نهایت موسی فکور،موفق شد به عنوان شهردار خمام به این مسند تکیه بزند.

با انتخاب شهردار خمام، شورای شهر مقداری و فضا برای عرصه خدمت جهادی به مردم مؤمن و لایق خمام بیش از پیش باز می‌شود اما باز هم عده‌ای در این میان به دنبال ماهی خود هستند تا با گل‌آلود کردن آب آن را از آن خود کنند.

اعضای شورای شهر و شهردار منتخب هم باید این نکته را دقت کنند که عملکرد آن‌ها همواره مورد قضاوت مردم و کارشناسان قرار دارد و رسانه نیز اغماض را در مقابل چشم تیزبین خود قرار نخواهد داد.

حال که شهردار خمام انتخاب شد زمان کار، تلاش و خدمت صادقانه به مردم است، مسؤولان شهرداری و شورای شهر تنها و تنها برای مردم که ولی‌نعمتان انقلاب هستند کار کنند.

از حاشیه های انتخاب شهردار خمام می تواند به ترک جلسه سید رضی مودب پور رئیس شورای شهر ، بایک نیکو نائب رئیس شهر در هنگام انتخاب شهردار و نگه داشتن چند ساعته رسانه ها پشت درهای بسته اشاره کرد.

گفتنی است: در صورتجلسه ای که تتظیم و در اختیار رسانه ها قرار داده شده است که سیدرضی مودب‌پور ریاست شورا و بایک نیکو نائب رئیس شهر صورتجلسه فوق را امضا نکردند.

 به گزارش خوبان:بخشداری سنگر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرکز گیلان، رئیس اداره‌های سیاسی، روابط عمومی و اجتماعی فرمانداری رشت، رئیس امور فرهنگی نهضت سوادآموزی گیلان ،سرپرستی شهرداری انزلی از جمله سوابق فکور در 28 سال خدمت در وزارت کشور است.

انتهای پیام/258


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. محمد
     | 2017/10/5 - 23:24
    پاسخ
    +2
    0

    سلام و خسته نباشید عرض کنم خدمت شورای شهر خمام بابت انتخاب شهرداری اصلح و مناسب . گویا شوراهای منتخب مردم در این دوره برای در قدرت ماندن از جان و دل مایه گذاشته و حسابی خسته میباشند عرض خسته نباشید بتده بابت همین مسئله میباشد بابا شما به چه قیمتی میخوایید در عرصه قدرت بمونید به قیمت از بین رفتن ارزشها یا از بین رفتن مردم ویا از بین رفتن سرمایه شهر و مردمش الان فکر اینو کردید که جناب فکور دوسال دیگه بازنشست بشه کی باید پولش رو بده آقای احمدنیا و حسینی نسب و علی الخصوص جناب آقای مهدی عاشوری با پیشنهاد ویژه ای که دادن باید جوابگوی مردم باشند واقعا با این اعمال ما میتونیم جهت شهرستان شدن امیدوار باشیم دیگه نمیدونم چی بگم فقط تاسفم ما مردم بابت آرای هست که به اشخاص غیر اصلح دادیم باتشکر

  2. خودم
     | 2017/10/6 - 01:23
    پاسخ
    +1
    0

    یعنی یه بومی در کار نبود بشه شهرداااااااارمون
    وااااای از دست این رسانه ها …
    وقتی رئیس شورا و معاون سندی رو امضا نکردن یعنی دیگه اون برگه هیچ ارزش قانونی ای ندارد
    یکم واقع بین باشیم بد نیست

  3. .....
     | 2017/10/6 - 01:27
    پاسخ
    +4
    -1

    خیلی خوبه که به یه انزلی چی اعتماد میکنید تا شهر رو به دستش بدین ولی به یه هم محلی نه

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads