کد خبر: 15061 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 دسامبر 2012 - 20:38

شهردار رشت هندوانه شب یلدا را با ایتام برید

خوبان خبر: همزمان با ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) مجموعه مدیریت شهری رشت هندوانه شب یلدا را با ایتام این شهر برید.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، محمدعلی ثابت‌قدم همزمان با میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) فرزندان ایتام این شهر را به مهمانی شب یلدا در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت فرا خواند.

وی در حاشیه برگزاری جشن شب یلدا در جمع خبرنگاران هدف از این اقدام را در راستای احیای فرهنگ احسان دانست و اظهار کرد: این کار برای نخستین بار در شهر رشت با مجموعه شهرداری و شورای این شهر انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه به افتتاح شهرداری منطقه 5 رشت اشاره کرد و گفت: افتتاح این منطقه موجب افزایش خدمات بهتر به مردم می‌شود.

وی شاخص‌‌ترین اقدام‌های رشت را پروژه‌های سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی طرح‌های مشارکتی دانست و تصریح کرد: ثروت شهرداری رشت متعلق به شهروندان و شهر است و باید نسبت به آن حساس باشیم و در این راستا پروژه‌های سرمایه‌گذاری را از ابتدای سال آینده آغاز می‌کنیم و برای مشخص شدن ثروت شهرداری تلاش می‌شود.

ثابت‌قدم از مطالعه پروژه قطار شهرداری رشت از ابتدای سال آینده خبر داد و ابراز کرد: در بحث بودجه‌های دولتی چیزی لحاظ نشده اما انتظار می‌رود از ابتدای سال آینده مطالعات این پروژه به سرانجام برسد.

 

انتهای پیام/46


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads