کد خبر: 150492 - تاریخ: شنبه، 30 سپتامبر 2017 - 08:37

فرمانده سپاه قدس گیلان :

در شناخت شخصیت شهید طاهرنیا دچار ضعف هستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه در شناخت شخصیت شهید طاهرنیا دچار ضعف هستیم گفت: راه رسیدن به لقای الهی حضور در مسیر جهاد است.

به گزارش خوبان،  سردار محمد عبدالله پور در یادبود دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا هم‌زمان با شب تاسوعای حسینی (ع) در مسجد قدس رشت با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا از شهدایی است که ما در شناخت شخصیت این شهید والامقام دچار ضعف هستیم.

وی بابیان اینکه میزان علاقه و اصرار جوانان برای حضور در دفاع از حریم اهل‌بیت در دنیا مثال‌زدنی است گفت: نه‌تنها شاهد رغبت جوانان و عاشقان حریم اهل‌بیت و اعلام  آمادگی  آنان هستیم  بلکه همسرانشان هم به‌شخصه پیگیر حضور شوهرانشان در این صحنه‌ها هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه مدافعان حرم بااستعدادترین و باهوش‌ترین انسان‌های این دوره هستند گفت: آن‌ها فهمیدند که راه رسیدن به لقای الهی حضور در مسیر جهاد است و طاهرنیا توانست از همه تعلقات خود دل کنده و به‌سوی پروردگار خویش رهسپار شود

عبدالله پور بابیان اینکه برای عاشقان شهادت مغناطیسی وجود دارد که هیچ مانعی سد راه آن‌ها قرار نمی‌گیرد گفت: شهید بزرگوار حاج حسین همدانی روزی به یکی از مشتاقانه حضور در سوریه گفت که «سوریه رفتنی است بردنی نیست».

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه سجاد طاهرنیا بسیار با عطوفت بود گفت: او نمی‌توانست شاهد ظلم به مردم سوریه عراق و غیره باشد و مانند خیلی از انسان‌ها بنشیند و تماشاگر این ظلم جهانی باشد.

  وی شهدا را دارای فهم دینی بالا عنوان کرد و افزود: اینان تربیت‌یافتگان  مکتب حسینی، منبرها و هیئت‌های مذهبی هستند که چنین دلاوری را در تاریخ ثبت کرده‌اند.

عبدالله پور با اشاره با تشکیل داعش توسط صهیونیست‌ها گفت: در مقابل جمهوری اسلامی جریانی پدید آمد که خود را مقابل انقلاب اسلامی می‌دانست، جریانی که ساخته‌وپرداخته  آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام عزیز بوده است.

وی  با اذعان به اینکه آن‌ها می‌خواستند این مزدورها را به جان اسلام ناب محمدی بیندازند تصریح کرد: این جریان به  لحاظ فکری به‌صورت کاملاً ژرف  تحت تأثیر آموزش‌هایی قرار گرفتند  که به‌عنوان‌مثال  می‌توان به حادثه موصل که  ۱۵۰۰ انتحاری حاضر شدند تکه‌تکه شوند اشاره کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: آن‌ها کسانی بودن که سند بهشت خود را در کشتن انسان‌ها می‌دانند پس با مذاکره و دیپلماسی نمی‌توان  این موضوع را به سرانجام رساند

وی بابیان اینکه ما ناچار شدیم که وارد مبارزه با آن‌ها در کشورهای دیگر شویم گفت: آن‌ها قرار بود با تصویب دولت اسلامی در عراق و شام خود را تجهیز کرده و با تمام قوا ولایت خراسان را که همانا ایران اسلامی است  از آن خود کنند.

عبدالله پور با اذعان به اینکه دستور رهبری معظم نظام و فتوای آیت‌الله سیستانی موجبات حضور ما را فراهم کرده است بیان کرد: ما توانستیم این غده سرطانی را از بین ببریم و برمبنای سخن سردار سلیمانی  تا دو ماه دیگر اثری از آن‌ها نخواهد ماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جریانات کردهای عراق در منطقه خاطرنشان کرد: کردها و آمریکایی‌ها بدانند نمی‌توانند از این ترفند برای رسیدن به آمال خود  استفاده کنند.

عبدالله پور رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و هدایت مدبرانه ایشان را زمینه‌ساز نابودی جریان داعش دانست و گفت:  انسان‌های فداکار و ازجان‌گذشته چون شهدای فداکار ایران اسلامی  باقدرت خود، آرزوی آن‌ها را به باد دادند.

مقام عالی سپاه قدس گیلان با اشاره به وصیت‌نامه شهید سجاد طاهرنیا در خصوص عدم پرداخت پول برای تحویل پیکر مبارکش در صورت توفیق شهادت خاطرنشان کرد: امام خمینی وقتی یاران  خود را در دفاع مقدس دیده بود فرمود اگر  پیامبر و امام حسین علیه‌السلام این یاران را داشتند هرگز شاهد آن حوادث تاریخی نبودیم.

پیشکسوت دفاع مقدس بابیان اینکه شهدا توانستند رهبری معظم نظام و اسلام را سرافراز کنند خاطرنشان کرد: طاهرنیا انسان بزرگی بود که با تأسی به این شهید بزرگوار می‌توانیم  زندگی خود را بر مبنای اسلام پایه‌گذاری کنیم.

عبدالله پور بابیان اینکه  دشمنان  اسلام‌های قلابی را به خورد مردم جهان می‌دهند، گفت: قرائت اسلامی که رهبری معظم نظام آن را باروحیه انقلابی و جهادی تعریف می‌کنند یعنی قرائت «اسلام انقلابی» درست‌ترین قرائت اسلام است.

مقام عالی سپاه قدس گیلان به عملیات‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پیش از انجام عملیات‌ها مجلس روضه سیدالشهدا را برپا کرده و با نوحه‌خوانی و ذکر اباعبدالله راهی معرکه نبرد می‌شدیم.

انتهای پیام/855


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads