کد خبر: 150412 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 سپتامبر 2017 - 11:10

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان:

اجرای طرح « احسان حسینی » در کمیته امداد استان گیلان

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان گزارشی از روند اجرای طرح « احسان حسینی » در استان ارائه داد.

به گزارش خوبان، محمدرضا جوادزاده ، سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان ، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی است تا خیران و نیکوکاران با تاسی از سیره اهل بیت (ع) به یاری محرومان بشتابند.

وی با بیان اینکه طرح « احسان حسینی » به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌ شود، افزود: مردم نوعدوست و نیکوکار گیلان و عزاداران امام حسین (ع) می توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به ادارات کمیته های امداد استان و مراکز نیکوکاری اهداء کنند.

جوادزاده ، ترویج فرهنگ احسان و انفاق، ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان را از مهمترین اهداف طرح « احسان حسینی » عنوان کرد و گفت : اطعام نیازمندان و ایتام با مشارکت نیکوکاران از دیگر اهداف این طرح است .

وی با اشاره به اینکه کمک های نیکوکاران منحصر به دهه اول ماه محرم نیست ، افزود : خیران می توانند تا پایان ماه صفر کمک های خود را در قالب کمک نقدی و سبد غذایی برای کمک به نیازمندان و ایتام به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد استان اهداء کنند.

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد با هدف رسیدگی‌ به اقشار محروم جامعه  ، گفت : هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان موجب می شود تا گام‌های مؤثرتری برای کمک  به محرومان برداشته شود.

انتهای پیام/55

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads