کد خبر: 150251 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 سپتامبر 2017 - 16:07

وزیر کشور در رشت:

استانداران پيشنهادى تا هفته آينده به دولت معرفى می‌شوند/تمهیدات لازم براى برگزارى مراسم تاسوعا و عاشوراى حسینى در کشور اندیشیده شده است

وزیر کشور گفت: استانداران پيشنهادى چند استان ديگر نیز طی هفته جاری و هفته آينده به دولت معرفى می‌شوند.

به گزارش خوبان، عبدالرضا رحمانى فضلى عصر امروز در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران، با اشاره به مدت‌زمان پروسه تغییر استانداران، اظهار کرد: قرار بود تا آخر شهریورماه تغییر استانداران به پایان برسد اما با سفر دکتر روحانى به سازمان ملل این مسئله به تأخیر افتاد.
وى بابیان اینکه تلاش ما این است که به ثبات مدیریتى در استان‌ها لطمه‌ای وارد نشود، گفت: استانداران پیشنهادى چند استان دیگر نیز طی هفته جاری و هفته آینده به دولت معرفى می‌شوند.
وزیر کشور با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده براى برگزارى مراسم تاسوعا و عاشوراى حسینى در کشور، افزود: از یک ماه قبل تمام تمهیدات لازم اندیشه شده تا این مراسم در آرامش و امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شود و این تمهیدات به تمام استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ‌شده است.
رحمانى فضلى تأکید کرد: تمامی نیروها آماده هستند تا مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور به بهترین نحو برگزار شود و تا الآن مشکلى در این رابطه نداشتیم و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads