کد خبر: 150183 - تاریخ: دوشنبه، 25 سپتامبر 2017 - 15:10

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد؛

۶۰۰ کیلوگرم پودر مکمل ورزشی قاچاق در رشت کشف و ضبط شد

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم پودر مکمل ورزشی به همراه مقادیر بالایی آمپول های هورمونی و قرص های نیروزای قاچاق در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ رسول صمدی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وارد شدن محموله ای از پودر، قرص و مکمل‌های خارجی قاچاق به استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس پس از تعقیب سرنخ‌ها، موفق به شناسایی هویت متهم شد، گفت: متهم حین جابجایی چهار جعبه از مکمل‌های خارجی قاچاق، دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با اشاره به اینکه متهم در بررسی های فنی پلیس، به نگهداری محموله پودر و مکمل‌های ورزشی قاچاق به همراه آمپول، قرص و هورمون‌های خطرناک بدنسازی در یک انبار در شهرستان رشت اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از این انبار، دو هزار و ۷۰۵ عدد آمپول نیروزا، ۱۸۴ هزار انواع قرص های بدنسازی و ۶۰۰ کیلوگرم انواع پودرهای مکمل ورزشی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ صمدی با تاکید بر اینکه متهم پس از دستگیری با قرار ۶۰۰ میلیون تومان روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شیوع مصرف داروهای نیروزا، تهدیدی برای سلامت جوانان است.

انتهای پیام/4514163


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads