کد خبر: 150125 - تاریخ: یکشنبه، 24 سپتامبر 2017 - 19:07

در جلسه امروز هیات دولت/

مصطفی سالاری استاندار گیلان شد

در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی آقایان بازوند، خدابخش، سالاری، سلیمانی و مقیمی به ترتیب به عنوان استانداران کرمانشاه، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام و تهران از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

به گزارش خوبان، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی آقایان بازوند، خدابخش، سالاری، سلیمانی و مقیمی به ترتیب به عنوان استانداران کرمانشاه، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام و تهران از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

هیئت دولت همچنین از زحمات استانداران قبلی تشکر کرد.

مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر است. وی را به عنوان جوانترین استاندار دولت تدبیر و امید می شناسند. سالاری متولد سال ۱۳۵۵  در روستای گلدشت بخش شبانکاره شهرستان دشتستان در استان بوشهر می باشد که پس از جذب در آموزش و پرورش در سال ۸۱  به  وزارت نفت پیوست.

وی  فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه تهران بوده و  مسئولیت‌های  متعددی در نفت و گاز و پارس جنوبی و شمالی در زمان مدیر عاملی کرباسیان و رضوی  داشته است.

سالاری در سال ۸۸ بورس وزارت نفت شده و فوق لیسانس و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بردو فرانسه  را اخذ کرده و در سال ۲۰۱۳ از رسانه دکتری خود در پاریس دفاع کرد.

وی همچنین سابقه عضویت در  کارگروه ساختار قراردادهای نفت و گاز (با حکم زنگنه وزیر نفت) و ریاست پژوهشکده حقوق و توسعه پایدار موسسه مطالعاتی بین المللی وزارت نفت  را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/5252


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads