کد خبر: 150107 - تاریخ: یکشنبه، 24 سپتامبر 2017 - 12:15

علی لاریجانی در صحن علنی مجلس:

ادبیات موهن ترامپ در تراز شغل کاباره داری اوست/ تقویت بنیه دفاعی مورد توجه جدی مجلس است

رئیس مجلس گفت: تقویت بنیه دفاعی مورد توجه جدی مجلس است و در مصوبه اخیر منابع لازم را در نظر گرفتیم.

به گزارش خوبان، علی لاریجانی در نطق قبل از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ نفهمید و با سطح فکر او نخواهد فهمید که دنیا تغییر کرده و ملت‌ها بیدار شده اند و به خوبی دریافته اند که ایران پس از انقلاب علی رغم همه دسیسه‌های غرب و شرق با اتکا به مجاهدت ملت توانست اهداف انقلابی خود را محقق کند.
وی افزود: این حادثه مهم را سایر ملل مشاهده کردند و نوعی بیدار و هوشیاری اسلامی به وجود آمده که با لاف زنی‌های توخالی امثال ترامپ تغییر نخوهد کرد.
رئیس مجلس اظهار داشت: ترامپ مجددا تکرار کرد که توافق هسته‌ای برای امریکا خجالت آور است. اینکه برای شما خجالت آور هست یا نیست به ما ربطی ندارد این یک معاهده بین المللی است که شورای امنیت آنرا تایید کرده است و امریکا به انحاء مختلف نسبت به ان بدعهدی نموده است. فکر نمی‌کنیم شما حرف آخر ما را شنیده باشید که ممکن است با شرایط غیرقابل باور و غیرقابل بازگشت مواجه شوید.

وی ادامه داد: ادبیات موهن ترامپ که در تراز شغل کاباره داری اوست آن هم در سازمان ملل افول جایگاه امریکا را نشان می‌دهد؛
قدرت رهبران دنیا در عقلانیت گفتاری و رفتاری ان‌ها نهفته است نه در عربده کشی ونااهلانه سخن گفتن. ایا برای امریکا بهترنبود به جای اینکه سخنان سبک سرانه نسبت به ایران داده بشود نسبت به نسل کشی درمیانمار تصمیم درست می‌گرفتند‎.

رئیس مجلس تاکید کرد: تقویت بنیه دفاعی مورد توجه جدی مجلس است و در مصوبه اخیر منابع لازم را در نظر گرفتیم.

وی افزود: دوستان ما در اقلیم کردستان با احساسات وارد میدان نشوند که ارامش عراق را بهم بزنند. کسانی که این فکر را القا نمودند پایه گذار ماجراجویی جدیدی برای ملت عراق می شوند که سالها آنها را درگیر کشمکش می کند. ما در سخت ترین شرایط نظیر بحران تروریستی داعش به کمک عراق و اقلیم کردستان پرداختیم اما نمی توانیم خطرات بحران جدید برای عراق را نادیده بگیریم.
منبع:میزان
انتهای پیام/4516

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads