کد خبر: 149954 - تاریخ: شنبه، 23 سپتامبر 2017 - 07:18

تیم خمام نایب قهرمان مسابقات سامبو و کامبت سامبوی گیلان شد

مسئول انجمن سامبوی گیلان  گفت : در پایان رقابت های سامبو و کامبت سامبوی قهرمانی گیلان که در 3 رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد تیم بندرانزلی قهرمان شد و تیم های خمام و رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خوبان، مسئول انجمن سامبوی گیلان  گفت : در پایان رقابت های سامبو و کامبت سامبوی قهرمانی گیلان که در 3 رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد تیم بندرانزلی قهرمان شد و تیم های خمام و رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.
یونس کاظمی افزود : در رقابت های انفرادی سامبوی نوجوانان مانی حسین زاده  و  مرصاد یوسفی  از بندر انزلی ، علیرضا فتح الله زاده از خمام و کامیار قاسمی از رشت به مقام نخست دست یافتند.
وی گفت : در رقابت های انفرادی کامبت سامبوی نوجوانان میر یزدان عیسی پور از آستارا ، ساسان شافعی و سجاد اسلامی از انزلی  در اوزان مختلف اول شدند.
مسئول انجمن سامبوی گیلان  افزود : در سامبوی انفرادی رده جوانان مصطفی اسدی از بندر انزلی ، علیرضا قلی پور از آستارا و محمد رضا رحیم زاده از خمام اول شدند.
یونس کاظمی گفت : در کامبت سامبوی انفرادی جوانان داریوش حسین پور از لاهیجان، علیرضا صبوری و محمد رضا اسدی نژاد از بندر انزلی در مقام نخست را کسب کردند.
به گفته وی در مسابقات انفرادی سامبوی بزرگسالان معین مهردل رخشنده از خمام، ساعد طالب نیا و اکبر اسماعیل زاده از انزلی در اوزان مختلف به مقام نخست رسیدند.
مسئول انجمن سامبوی گیلان گفت : در پیکارهای کامبت سامبوی انفرادی بزرگسالان هم حسین میرزایی از رشت و حسین زحمتکش از آستانه اشرفیه در اوزان مختلف اول شدند.
در نخستین دوره مسابقات  سامبو و کامبت سامبوی قهرمانی گیلان 75 ورزشکار از 6 شهرستان رشت ، لاهیجا، آ ستانه اشرفیه، بندر انزلی، آستارا و خمام  در سالن تختی خمام با هم رقابت کردند.
رشته ورزشی سامبو ترکیبی از کشتی و کاراته و کامبت سامبو ترکیبی از کشتی ، جودو و کاراته است.
انتهای پیام/56

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads