کد خبر: 149766 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 سپتامبر 2017 - 13:28

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان :

سلامت خودرو و سلامت روحی و روانی راننده، از شروط لازم برای انتخاب سرویس مدارس هستند

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان گفت: سلامت خودرو و سلامت روحی و روانی راننده، از شروط لازم برای انتخاب سرویس مدارس هستند.

به گزارش خوبان، سرهنگ محمدرضا محمدي در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه ها بايد در خصوص سرويس مدارس د غدغه بيشتري داشته باشند،اظهار داشت: خانواده ها براي سرويس فرزندان خود خودروهاي مطمئني را در نظر بگيرند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هروسيله نقليه اي را نمي توان به عنوان سرويس مدرسه قرار داد، تصریح کرد:‌ سرویس مدرسه باید محصلان را به اندازه ظرفیت درج شده در کارت خودرو سوار کند.

وی با تصریح بر اینکه سلامت خودرو و سلامت روحی و روانی راننده، از شرایط لازم برای انتخاب سرویس مدارس هستند، خاطرنشان کرد:‌ محصلان باید حتما در باند موافق مدرسه از درب سمت پیاده رو از ماشین خارج شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سرویس بر رفتارهای ترافیکی دانش‌آموزان اثر می‌گذارد، اظهار داشت: راننده سرویس می‌تواند یک الگوی رفتاری برای بچه ها باشد.
سرهنگ محمدی با اشاره با اهمیت راه اندازی پلیس مدارس، تصریح کرد:‌مسئوليت عبور دادن دانش آموزان از عرض خيابان را به دانش آموزانی كه توانمندي بيشتري دارند به عنوان پليس مدرسه، سپرده شود.

اين مقام انتظامي آماده سازي و ايمن سازي سطح معابر خصوصا ً آرام سازی جریان ترافیک و بهسازی علائم و خط‌کشی‌های مقابل و محدوده مدارس را مطالبه شهروندان از نهادهاي مسئول اعلام كرد و افزود:‌پليس به منظور حفظ ايمني و سلامت دانش آموزان با خودروهاي متخلف برخورد خواهد كرد.

 

انتهای پیام/1


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads