کد خبر: 149748 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 سپتامبر 2017 - 08:34

آمریکا لحظه‌ای از دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه آمریکا لحظه‌ای از دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته است گفت: فرجام برجام برای ملت ایران به وضوح روشن شده است.

به گزارش خوبان،  حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری  در نشست همفکری روز مبارزه با استکبار جهانی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدای هستی خود سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان فرصت مناسبی است تا همگان وظیفه خود را در پیشگاه شهدای گرانقدر به درستی انجام دهند تصریح کرد: یوم‌الله 13 آبان یکی از روزهای خاطره‌انگیز انقلاب اسلامی است.

اشجری با تاکید بر اینکه این روز بزرگ یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 42، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 است، بیان کرد: به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم جمهوری اسلامی است.

وی افزود: سه رویداد بزرگ یوم‌الله 13 آبان موجب شد تا مجلس سوم در یک اقدام انقلابی این روز را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کند، گفت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تنها به دانش‌آموزان تعلق ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود که همۀ اقشار جامعه با حضور پرشور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، استکبارستیزی خود را در برابر جهانیان به نمایش بگذارند افزود: ضرورت تبرّی در کنار تولّی همواره باید مد نظر قرار گیرد.

اشجری با اشاره به اینکه در فتنه 88 برخی تنها تولّی خود را به نمایش گذاشتند و از تبرّی جستن از فتنه‌گران و دشمنان نظام خودداری کردند تاکید کرد: باید به سخنان روشنگرانه و نصایح مشفقانه رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره توجه بیشتری می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا و فرجام برجام به وضوح بر همگان و ملت ایران روشن شده است خاطرنشان کرد: آمریکا لحظه‌ای از دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بیان کرد: تا زمانی که مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران با وحدت و همدلی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند، آمریکا نمی‌تواند هیچ آسیبی به این کشور برساند.

اشجری با اشاره به نزدیکی یوم‌الله 13 آبان به ایام عزاداری ماه صفر تصریح کرد: از این فرصت باید برای تبیین پیوندهای عاشورای حسینی و انقلاب خمینی بهره برد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مراکز دانشگاه‌ها و مدارس سطح استان گیلان افزود: یوم‌الله 13 آبان فرصت مغتنمی است تا زمینه‌های پیوند نسل جوان به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان ساخت و پخش مستندهای روشنگرانه را در دستور کار خود قرار دهد، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان، شاعران، نویسندگان و همچنین بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توان آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه استکبارستیزی را که برگرفته از آموزه‌های قرآن است با زبان هنر تبیین کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads