کد خبر: 149736 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 سپتامبر 2017 - 08:58

مسئول کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار خبر داد:

از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی خشکبیجار تقدیر شد

مراسم تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خشکبیجار در کتابخانه عمومی امام علی(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خوبان، مریم مجد هادی، مسئول کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار اظهار کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خشکبیجار در کتابخانه عمومی امام علی(ع) این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال بی نظیر علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، اعضا و والدین ایشان برگزار و با اهدای لوح یادبود جشنواره و جوایز ارزنده به برگزیدگان رده های مختلف سنی ادامه یافت.

مجد هادی افزود: برگزاری مسابقه نقاشی در حاشیه این مراسم و نیز اهدای جوایز به برندگان از دیگر برنامه های کتابخانه عمومی امام علی(ع) خشکبیجار در این روز بشمار می رفت.

وی اضافه کرد: پس از پایان این مراسم کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر خشکبیجار و نثار گل، به روح بلند شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است کتابخانه عمومی خشکبیجار از مراکز فعال فرهنگی شهرستان رشت بوده و در مناسبت های مختلف شاهد برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی است.

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads