کد خبر: 149727 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 سپتامبر 2017 - 08:55

روز گذشته /

جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در بخشداری لشت نشاء برگزار شد

خبرنگار: سارا احمدی

روز گذشته جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام رنجبر امام جمعه بخش لشت نشاء، علیجانی بخشدار لشت نشاء و جمعی از مسولین در سالن جلسات بخشداری لشت نشاء  برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ روز گذشته جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام رنجبر امام جمعه بخش لشت نشاء، علیجانی بخشدار لشت نشاء و جمعی از مسولین در سالن جلسات بخشداری لشت نشاء  برگزار شد.

در این جلسه علیجانی بخشدار لشت نشاء با بیان اینکه دفاع مقدس به نوعی دفاع از ارزش های محرم و قرآن بوده است، گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانقدری است که جوانان توانسته اند در عرصه های مختلف از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یکی از نمادهای با ارزش و مقدس انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: ما باید پاسدار ارزش های انقلاب باشیم و حضور مردم در مراسمات محوری این هفته از اهمیت خاصی برخوردار است.

بخشدار لشت نشاء در ادامه جوانان را هدف اصلی برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: مخاطب ما نسل جوان است که با آموزش های کامل می توانند با ارزش های انقلاب آشنا شوند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رنجبر امام جمعه لشت نشاء گفت: یکی از مفاهیم زیبا در زندگی امام علی(ع) توجه به شهدا و خانواده شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه باید از فضای معنوی هفته دفاع مقدس استفاده کامل را برد، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه، گفت: امروز ما همگی باید هنجارهای انقلاب اسلامی را بیش از پیش حفظ و حراست کنیم.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads