کد خبر: 149701 - تاریخ: چهارشنبه، 20 سپتامبر 2017 - 16:31

با حضور مسئولین؛

جشن شکوفه ها و غنچه ها در دبستان ابن سینای چپرپرد پایین خشکبیجار برگزار شد

خبرنگار سارا احمدی

به رسم هرساله و به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید جشن شکوفه ها و غنچه ها با حضور خانواده شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا و مسئولین برگزار شد.

به گزارش خوبان، به رسم هرساله و به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید جشن شکوفه ها و غنچه ها با حضور خانواده شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا ، حجت الاسلام زمانی امام جمعه بخش خشکبیجار ، علیجانی ریاست اداره آموزش و پرورش خشکبیجار و جمعی از مسئولین این بخش  زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در  دبستان ابن سینای چپرپرد پایین خشکبیجار به صدا در آمد.

هادی علیجانی مدیر آموزش و پرورش بخش خشکبیجار در این مراسم ضمن تبریک بازگشایی مدارس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، و به بهانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموزی را گرامیداشت و حضور پور شور والدین در جشن شکوفه ها را نشان از اهمیت جایگاه علم و دانش در شهرستان فرهنگی سراوان برشمرد.

وی با بیان اینکه منطقه خشکبیجار 3462 نفر دانش آموز و 332 نفرفرهنگی دارد افزود: 47 آموزشگاه دولتی و غیر دولتی منطقه فعال می باشند، و از این تعداد 1721 نفر در مقطع ابتدای با 97 نفر معلم و332 دانش آموز کلاس اولی و 210 دانش آموز در پیش دبستانی با 21 مربی پیش دبستانی فعالیت می کنند.

در مراسم جشن شکوفه ها و غنچه های امسال که در حضور دانش آموزان واولیای آنها وهمچنین جمعی از خانواده های معظم شهدا،تعدادی از مسئولین منطقه اجرا گردید ، برنامه های متنوعی ازجمله نمایشگاه بافت صنایع دستی،پخت نان محلی،خواندن سرود وتقدیر از همسر شهید مدافع حرم وتقدیرازهمکار بازنشسته دبستان ابن سینا برگزار گردید.

انتهای پیام/87415241


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads