کد خبر: 149351 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 سپتامبر 2017 - 08:58

مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان خبر داد؛

ضرورت ایجاد بازارچه های عرضه محصولات بانوان در گیلان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ایجاد بازارچه های عرضه محصولات بانوان را ضروری دانست و بیان کرد: راه اندازی این بازارچه ها از مصوبات وزارت کشور است که بایستی محقق شود.

به گزارش خوبان، فاطمه رفیعی غروب دوشنبه با حضور در صحن شورای اسلامی کلانشهر رشت در جمع اعضای شورا افزود: راه اندازی این بازارچه ها یکی از 10 مصوبه ای است که از سوی وزارت کشور به دفاتر امور بانوان سراسر کشور ابلاغ شده است.
وی با بیان این که بر اساس این مصوبه بایستی دو بازارچه ویژه بانوان در کلانشهر رشت و یک بازارچه در دیگر شهرستان های استان ایجاد کنیم، اظهار کرد: ایجاد این بازارچه ها ، فضایی امن برای بانوان خواهد بود تا در آن محصولات تولیدی خود را عرضه کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در ادامه سخنانش سرای محلات را یکی از مطالبات خانواده ها عنوان و خاطر نشان کرد: سرای محلات می تواند پایگاه خوبی برای واسپاری امور به تشکل های مردمی و ارتقاء آگاهی های شهروندان باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کودکان کار در شهرها اظهار داشت: ساماندهی این کودکان، نیازمند انجام اقدامات فرهنگی و ایجابی است و همه دستگاه های ذیربط بایستی در این رابطه همکاری های لازم را داشته باشند.
رفیعی با بیان این که لازم است سامانکده بانوان و دختران در شأن کلانشهر رشت داشته باشیم، اضافه کرد: این سامانکده ها بایستی به گونه ای باشد تا بانوان و دختران نیازمند بتوانند راحت جذب این پناهگاه ها شوند.
مدیرکل امور بانوان و استانداری گیلان در ادامه سخنانش در جمع اعضای شورای اسلامی کلانشهر خاطر نشان کرد: عوامل مختلفی در بروز طلاق موثر است و نمی توان صرفا مشکلات اقتصادی را مطرح کرد.
وی با اشاره به برنامه مداخله در طلاق و اجرای آن به صورت آزمونه (پایلوت) در گیلان اضافه کرد: کارهای خوبی در این رابطه از سوی بهزیستی و امور جرائم دادگستری استان انجام گرفته که با کاهش طلاق همراه بوده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads