کد خبر: 149329 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 سپتامبر 2017 - 09:09

در آستانه سال تحصیلی جدید:

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در خمام برپا شد+ تصاویر

در آستانه سال تحصیلی جدید نمایشگاه عرضه محصولات نوشت افزار ایرانی در خمام افتتاح شد.

به گزارش خوبان؛ نمایشگاه عرضه محصولات نوشت افزار ایرانی به همتکانون فرهنگی امام رضا (ع) خمام در این شهر افتتاح شد.

حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی مسئول کانون فرهنگی امام رضا (ع) خمام با اشاره به اینکه هدف این نمایشگاه ترویج خرید محصولات تولید داخل و همچنین نمادها ایرانی و اسلامی در جامعه است، گفت: متاسفانه مشاهده میکنیم که شکل ها و نمادهای خارجی در تمامی فروشگاه های کشور وجود دارند و کودکان و نوجوانان از همان ابتدا با این نمادها و اسطوره های خارجی بزرگ می شوند و با فرهنگ و اعتقادات غیر ایرانی انس میگیرند و الگو سازی میکنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه درآمدی برای مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) ندارد و امسال فقط ضرر داشتیم، اظهار داشت: هدف این نمایشگاه فقط ترویج این مساله است که ما ایرانی و اسلامی هستیم و بهترین فرهنگ و بهترین الگو و اسطوره ها را داریم.

مسئول کانون فرهنگی امام رضا (ع) خمام ادامه داد: متاسفانه در داخل کشور این مسائل درک نمی شود و آنهایی که بیشتر ادعای تمدن و ایرانی بودن دارند کمتر از نمادهای داخلی استفاده می کنند.

وی با گلایه از اینکه در داخل شهر خمام ما برای برپایی یک نمایشگاه این چنینی دچار مشکل شدیم و تقریبا 30 روز برای مجوز آن از شهرداری اقدام کردیم؛ افزود: نهایتا مجوز لازم داده شد ولی ضرر چند میلیونی این تاخیر در مجوز به کانون رسید، ولی ما این ضرر رو تحمل کردیم و کار فرهنگی را رها نمی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی با تشکر از واحد فرهنگی سپاه ناحیه مقداد گفت: در این نمایشگاه حدود 2 میلیون تومان در غالب 40 بسته نوشت افزار و تحصیلی برای محرومین و نیازمندان بخش خمام فراهم شده است و تا چند روز آینده توسط گروه خیریه جنت الرضا (ع) بدست آنها خواهیم رساند.

 

انتهای پیام/56216


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads