کد خبر: 149295 - تاریخ: دوشنبه، 18 سپتامبر 2017 - 08:45

نماینده مردم رشت:

هیچ نظارتی بر قیمت‌گذاری خودروها در کشور وجود ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از صنعت انحصاری خودروسازی در کشور انتقاد کرد و گفت: به دلیل عدم رقابت در صنعت خودروسازی مشتری ناچار بر خرید خودروهای گران است و هیچ نظارتی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از صنعت خودروسازی کشور و نوسانات اقتصادی در عرضه محصولات آن اظهار کرد: متأسفانه قیمت‌گذاری‌ها در صنعت خودروسازی کشور از هیچ قواعدی پیروی نمی‌کند.

وی با اشاره به درگیری‌ها بین خودروسازان و مشتریان افزود: ایران‌خودرو شرکتی دولتی است اما قیمت‌گذاری‌ها در آن از هیچ نظارتی برخوردار نیست و به هر قیمتی که دلشان می‌خواهد می‌فروشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه صنعت خودروسازی در کشور انحصاری است، گفت: متأسفانه در صنعت خودروسازی کشور رقابت وجود ندارد و مردم ناچار بر خرید محصولات گران این شرکت هستند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه در کشور به دلیل عدم وجود رقابت مشتری همیشه متضرر می‌شود، گفت: متأسفانه در صنعت خودروسازی کشور هیچ کاری انجام‌نشده و ما نیازمند تحرک جدی در این زمینه هستیم.

حسنی با اشاره به دریافت تسهیلات 15 درصدی و فروش محصولات خودروسازها با سود 18 درصد گفت: در هیچ جای جهان سود 10 و یا 20 درصد وجود ندارد اما در ایران سودهای بالا وجود دارد که صنعت خودروسازی نیز گرفتار آن است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads