کد خبر: 149070 - تاریخ: شنبه، 16 سپتامبر 2017 - 09:00

سردار حاجی‌زاده:

سپاه به مراکز کنترل فرماندهی آمریکا نفوذ کرده است/آمریکایی‌ها مادر بمب‌ها را دارند ما پدر بمب‌ها را داریم

سردار حاجی‌زاده گفت: سپاه به مراکز کنترل فرماندهی آمریکایی‌ها طی چند سال اخیر نفوذ کرده و در آن مراکز حضور داشته است و از چگونگی حمایت آمریکایی‌ها از داعش خبر دارد.

به گزارش خوبان، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه  شامگاه جمعه 24 شهریور در برنامه بدون تعارف بخش خبری 20:30 درباره سخت‌ترین عملیات‌هایی که در دوران دفاع مقدس در آنها حضور داشته است اظها کرد: من در برخی از عملیات‌ها به عنوان تک تیر انداز حضور میافتم. و شرایط این عملیات‌ها به گونه‌ای بود که به طور مثال 350 نفر در شب به عملیات می‌رفتیم اما صبح تنها 175 نفر باز می‌گشتیم.

وی عملیات‌های کربلای 5 و والفجر 8 را از سخت‌ترین عملیات‌هایی که در آن حضور داشته نام برد و گفت: من در عملیات‌هایی حضور داشتم که اسلحه نداشیم و می‌رفتیم تا با سلاح دشمن با آنها بجنگیم. ابتدای جنگ سپاه هیچ چیز نداشت اما زمانی که جنگ تمام شد ما تیپ، لشکر زرهی، توپخانه و نیروی پیاده داشتیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به تجهیزات و امکانات در اختیار سپاه تاکید کرد: امروز زمانی که دشمنان نسبت به سپاه حمله و تهاجمی می‌کنند و خط قرمزشان را سپاه می‌دانند و احساس می‌کنند که اگر سپاه نباشد همه مشکلاتشان حل خواهد شد، به این دلیل است که سپاه قدرتمند است.

حاجی زاده اظهار کرد: آنچه که از سپاه قابل مشاهده است بخشی از قدرت آن است و بسیاری از قدرت و توانمندی سپاه را نمی‌توان رسانه ای کرد اما آمریکا و رژیم صیهونیستی قدرت سپاه را به خوبی می‌فهمند و می‌دانند که نمی‌شود با این سپاه شوخی کرد.

وی با تاکید بر این که قدرت سپاه قدرت اول منطقه است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها  آمده بودند تا حکومت عراق و سوریه را در اختیار بگیرند و آنها را تجزیه کنند. در این زمینه چنان که به صحبت‌های 5 و 6 سال قبل آنها و ما نگاه کنیم مشخص است  آنها چه می‌گفتند و ما چه می‌گفتیم و الان چه اتفاقی افتاده است؛ امروز  که خواسته‌های  ایران محقق شده معلوم می‌شود ما قدرتمندیم.

وی با بیان اینکه من در دنیا ارتشی همتراز سپاه پاسداران نمی‌بینم، ادامه داد:‌ بسیاری از ارتش‌های دنیا برای مقابله با تکفیری‌ها جمع شدند، اما همه در گل تپیدند و گیر کردند.

حاجی زاده  در ادامه این برنامه تلویزیونی درباره طرح برخی اظهارات مبنی بر اصابت نکردن موشک‌هایی که سپاه به سمت اهدافی در سوریه شلیک کرده بود گفت: همزمان با شلیک موشک‌ها، پهپادهای سپاه بالای منطقه حضور داشتند و فیلم‌های رهگیری سر جنگی که به هدف برخورد کرد را نشان دادیم و از نظامیان کسی نیست که روی اصل مسئله “ان قلت” بیاورد. در این زمینه تبلیغاتی می شود اما آنچه که مشاهده می‌کنیم این است که بعد از آن عملیات رفتار آنها تغییر کرده است چرا که دیدند کجا هدف گیری  و شلیک شد.اگر موشک‌ها به هدف برخورد نمی‌کردند آنها حتما این موضوع را افشا می‌کردند اما این کار را نکردند.

وی با تاکید بر این که موشک‌های شلیک شده بر اساس محاسبات قبلی  دقیقا به محل مورد نظر اصابت کرد، گفت: زمانی که برای اخذ مجوز شلیک موشک‌ها نزد فرماندهی کل قوا رفتیم، ایشان فرمودند که نباید غیر نظامیان کشته شوند. رهبری مسئولیت سنگینی بر دوش ما گذاشتند اما ما به کار خود اطمینان داشتیم و الا نمی‌توانستیم چنین ریسکی کنیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه اظهار کرد: ان‌شاالله اگر بتوانیم مجوزهای لازم را از مسئولان بگیریم شاید در آینده اسنادی را منتشر کنیم که طی آن افشا می‌شود که آمریکایی‌ها در عراق و سوریه چه کردند.

حاجی زاده با بیان اینکه سپاه به مراکز کنترل فرماندهی آمریکایی‌ها در طول این چندسال نفوذ کرده و حضور داشته است، ادامه داد:‌ ما در این سال‌ها می‌دیدیم آمریکایی‌ها کجا را می‌بینند، از کنار چه مسائلی عبور و چگونه از داعش حمایت می‌کنند. اگر روزی اجازه افشای این اسناد را داشته باشیم افتضاح بزرگی برای امریکایی‌ها رقم خواهد خورد.

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه با اشاره به نقش آمریکایی‌ها در تولد و استمرار حیات داعش اظهار کرد:‌ آمریکایی‌ها داعش را ایجاد کردند و در طول این چند سال در حال مدیریت آن هستند. آنها جنایت‌های بسیاری مرتکب شدند و برنامه‌های بیشتری برای منطقه داشتند که سپاه پاسداران تمام طرح‌های آنها را با شکست مواجه کرد.

وی همچنین درباره اظهار نظر اخیر خود مبنی بر اینکه می‌توان  برای پیشگیری از فشارها و تحریم‌های آمریکا اقدامات پرهزینه متقابلی انجام داد، خاطر نشان کرد:‌ اعتقاد ما در مقابل آمریکایی‌ها این است که کوتاه آمدن درمقابل آنها هیچ فایده‌ای ندارد چرا که آمریکایی‌ها اهل گفت‌وگو، توافق و معامله نیستند و نگاهشان همواره از بالا به پایین است.  در این شرایط ما باید با قدرت جلوی آنها بایستیم و همانگونه که در حوزه تسلیحات نظامی و موشکی و سامانه‌های راداری و بخش‌های تحقیقاتی امروز  به تراز جهانی رسیده‌ایم در حوزه‌های دیگر نیز موفق شویم.

حاجی زاده درباره دیگر اظهارات خود مبنی بر اینکه غرق کردن ناوهای هواپیما بر آمریکایی مستقر در خلیج فارس کار سختی نیست، گفت: ناوهای هواپیمابر و ناوچه‌های آمریکایی زمانی ترس داشتند اما امروز به لحاظ نظامی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که این تجهیزات به سیرک تبدیل شده‌اند و آمریکایی‌ها این موضوع را می‌دانند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره طرح برخی اظهارات مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است، بیان کرد:‌ قدرت نظامی،‌ قدرت رهبری و وحدت مردم توانسته است تهدیدها را دور کند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه درباره فعالیت برخی آقازاده‌ها در کشور و فراهم بودن زمینه فساد برای این افراد اظهار کرد:‌ اختلاس‌ها و دزدی‌ها همه از سوی آقازاده و برادرزاده‌های برخی مسئولین انجام می‌شود. در همین راستا در یکی از شهرهای کوچک، فردی زمین خوار پس از 25 سال کشمکش و درگیری برای زمین‌های سپاه سند گرفته است و او امروز با زد و بند رییس شورای آن شهر شده است.

وی تصریح کرد:‌ تا زمانی که این افراد به واسطه پدران و اقوامشان در مملکت به سمتی می‌رسند گرفتاری‌ها برای کشور ایجاد خواهد شد.

حاجی زاده درباره تلاش برخی نسبت به ایجاد حاشیه برای سپاه نیز اظهار کرد: تعداد این افراد کم و ناچیز است چرا که همه و آنها که مخالف سپاه صحبت می‌کنند قدر امنیت موجود را می‌دانند و می‌فهمند که سپاه و نیروهای مسلح سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه درباره بیان نقل قولی از امام خمینی مبنی بر این که سپاه نباید در مسائل سیاسی دخالت کند، اظهار کرد: سپاه در مسائل سیاسی دخالت نمی‌کند و اگر به فرض فردی در جایی کاری کرد نباید آن را به  حساب کل سپاه نوشت.

سردار حاجی زاده همچنین درباره اظهارات اخیر خود مبنی بر اینکه «‌اگر آمریکایی‌ها مادر بمب‌ها را دارند ما پدر بمب‌ها را داریم» گفت: صنایع دفاع وزارت دفاع به سفارش نیروی هوا فضا بمب‌های ده تنی تولید کرده که از هواپیماهای ایلوشین رها می‌شود  و دارای قابلیت تخریب بسیار زیادی است.

وی در ادامه این برنامه تلویزیونی با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات کشور تبعیت از رهبری و مسیر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: با غرب گرایی به هیچ جا نخواهیم رسید و همانطور که جنگ را با انقلابی بودن تمام کردیم و به موشک رسیدیم و همچنین کارهای بزرگی در منطقه انجام داده‌ایم ادامه راه نیز باید اینگونه باشد.

حاجی زاده در بخش‌ دیگری از این مصاحبه درباره محل زندگی خود خاطر نشان کرد: من در خانواده‌ای متوسط به پایین در جنوب شهر تهران متولد شدم و از سال 59 -60 نیز در جبهه‌ها حضور داشتم و تا پایان جنگ نیز در جبهه بودم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه دارای سه فرزند است درباره این که آیا تا کنون برای فرزندانش به جایی سفارشی کرده است اظهار کرد: یکی از فرزندانم که 15 سال دارد  پس از اصرارهای فراوان به سفارش من به مدت 15 روز به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads