کد خبر: 149002 - تاریخ: جمعه، 15 سپتامبر 2017 - 10:43

کمک 25 میلیارد ریالی معاون رئیس جمهوری به سیل زدگان گیلان

مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور از کمک 25 میلیارد ریالی معاون رئیس جمهوری به مردم سیل زده استان گیلان در جریان بارندگی های هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خوبان، سیدرضا سیددانش عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توجه معاون رئیس جمهوری به موضوع سیل اخیر گیلان اظهار کرد: در پی بارندگی های اخیر در گیلان، مردم برخی نقاط استان از جمله لاهیجان و لنگرود دچار حادثه سیل شدند که دکتر نوبخت در همان ساعات اولیه و طی تماسی تلفنی با استاندار گیلان، رسیدگی فوری به موضوع را مورد تاکید و برای جبران خسارت های مردم منطقه ، قول مساعد داد.
وی افزود: بر این اساس معاون رئیس جمهوری طی نامه ای به معاون نظارت مالی و خزانه داری کشور، خواستار اختصاص 25 میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان گیلان شد.
مشاور رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: این کمک بلاعوض برای جبران خسارت های مردمی در تامین لوازم خانگی، بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده و تامین هزینه های خدمات مدیریت در امر بازسازی ناشی از سیل است که به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می گیرد.
در بارش سیل آسای جمعه هفته گذشته در چندین شهرستان شرق گیلان بویژه لنگرود و لاهیجان، سیلاب به تاسیسات عمومی و خصوصی استان خسارت هایی وارد کرده است.
شنبه گذشته نیز اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در سفر به گیلان، از مناطق آب گرفته در شهرستان های لاهیجان و لنگرود بازدید کرد.

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads