کد خبر: 148914 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 سپتامبر 2017 - 18:30

راه و سیره زندگی شهدا امتداد واقعه عاشوراست

جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهدا معلمان عشق در جامعه هستند گفت: راه و سیره زندگی شهدا امتداد واقعه عاشوراست.

به گزارش خوبان، سردار حمزه فلاح عصر امروز در مراسم یادواره شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا و شهدای روستای کویه سفلی رودسر اظهار داشت: راه و سیره زندگی شهدا امتداد واقعه عاشوراست و شهدا با تأسی از سیره شهدا جانشان را در راه اسلام فدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه شهدا معلمان عشق در جامعه هستند افزود: شهدا می‌توانند بهترین الگو برای نسل جوان جامعه باشند از این رو باید فرهنگ ناب جهاد و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان نهادینه شود.

سردار فلاح سبک زندگی شهدا را انقلابی و جهادی خواند و گفت: امروز جوانان ما با اینکه در کنار شهدا نبوده و دفاع مقدس را درک نکردند ولی با تأسی از سیره زندگی شهدای عراق و سوریه مقابل ژنرال‌های آمریکایی و اسرائیلی در حال نبرد هستند.

وی با اشاره به اینکه داعش عددی نبوده و رزمندگان ما در جبهه مقاومت در حقیقت مقابل آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌جنگند اعلام کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا محور مقاومت در جهان می‌درخشد و در راس این محور ایران اسلامی ایستاده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه باید سبک زندگی شهدا در جامعه تدریس شود گفت: رسم زندگی شهدا باید در همه ابعاد زندگی روزمره به‌ویژه در مدیریت، مسئولیت، مدارس و دانشگاه‌ها پیاده شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را بهانه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا دانست و افزود: شهدا نیازی به برگزاری یادواره‌های ما ندارند بلکه این یادواره‌ها بهانه‌ای برای یادآوری جانفشانی مردان بزرگی است که آرامش، امنیت و عزت خود را مدیون آنان هستیم.

سردار فلاح خداترسی و خداباوری، اخلاص و ایثار را سه شاخصه اخلاقی شهدا خواند و تصریح کرد: بی‌تردید این شاخصه‌ها امروز بهترین الگو برای جوانان جهت پیداکردن راه و رسم درست زندگی در جامعه است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads