کد خبر: 148850 - تاریخ: چهارشنبه، 13 سپتامبر 2017 - 18:47

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

طرح شبکه نظام سلامت موفق ترین طرح در کشور است

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت :طرح شبکه نظام سلامت موفق ترین طرح در کشور است .

به گزازش خوبان؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابتدای مراسم تجلیل از بهورزان ضمن تقدیر از تلاشگران شبکه نظام سلامت، ارتقای کیفیت شاخص ها در مراکز خدمات جامع سلامت روستاها را نسبت به شهرها، نتیجه تلاش بهورزان دانست.

 شاهرخ یوسف زاده چابک با بیان این مطلب که امروزه ما در مراکز خدمات جامع روستایی و خانه های بهداشت در روستاها نسبت به شهرها موفق تر بوده ایم، اظهارکرد: در زمینه بهداشت مادر، کودک، بیمار ی های غیر واگیر نظیر دیابت، فشارخون و… خدماتی که توسط نظام شبکه سلامت و کمیته بهورزی انجام می گیرد، بسیار اثر بخش است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گسترش موفقیت نظام شبکه سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی را در کنترل بیماری های واگیر و تروما، خواستار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به طرح تروما، از راه اندازی اورژانس هوایی در آینده نزدیک خبرداد و افزود: بهورزان علاوه بر این که مسوولیت های خطیری در زمینه پیشگیری از بیماری های غیر واگیر دارند در زمینه تروما، هم می توانند نقش موثری داشته باشند.

وی طرح شبکه نظام سلامت را موفق ترین طرح در کشور خواند و گفت: این طرح الگویی برای کشورهای پیشرفته دنیا محسوب می شود.

یوسف زاده چابک در پایان  ضمن تقدیر از تلاشگران حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارتقای جایگاه نظام شبکه سلامت را طی ماه های آتی، از جمله پروژه های جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواند و اظهار امیدواری کرد این مهم، پاداش مناسبی برای عملکرد و فعالیت های مثمر ثمر این قشر پرتلاش باشد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads