کد خبر: 148740 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 سپتامبر 2017 - 08:52

فرمانده سپاه قدس گیلان :

2 هزار و 500 مددجوی کمیته امداد در سطح استان فاقد مسکن هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: 2 هزار و 500 مددجوی کمیته امداد در سطح استان فاقد مسکن هستند .

به گزارش خوبان، محمد عبدالله‌پور در حاشیه مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال 170 واحد مسکن محرومان در سطح استان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه گیلان از استان‌هایی است که در ساخت هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور پیشتاز بود تصریح کرد: با توجه به اینکه ساخت هزار واحد رو به اتمام است آماده‌ایم تا در صورت توافق سپاه با کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت واحدهای دیگر را آغازکنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: در حال حاضر حدود 2 هزار و 500 مددجوی کمیته امداد در سطح استان فاقد مسکن هستند که در راستای محرومیت‌زدایی آماده ساخت مسکن برای آنان هستیم ضمن اینکه این نهاد برای هزار واحد تعمیراتی مسکن محرومان نیز آمادگی کامل دارد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به وی‍ژه برنامه‌هایی که توسط سپاه قدس استان گیلان برای هفته دفاع مقدس امسال تدارک دیده شده است گفت: امسال برنامه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی و ورزشی جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

وی افتتاح دو طرح دهستان نمونه در درفک رودبار و حویق تالش را از جمله طرح‌های افتتاحی در هفته دفاع مقدس خواند و افزود: طرح دهستان نمونه از پروژه‌های مهمی است که در چهار بخش زیرساخت، بهداشت و درمان، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حوزه اشتغال و اقتصاد در روستا توسط سپاه اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه قدس  استان گیلان با اشاره به اینکه طرح دهستان نمونه طرحی 4 ساله است تصریح کرد: با اجرای این طرح در روستاها بسیاری از مشکلات روستا حل شده به‌طوری که با اجرای این طرح در آن روستا هیچ کسی بیکار نمی‌ماند.

سردار عبدالله‌پور اظهار داشت: افتتاح پایگاه‌های مقاومت، بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی، برنامه‌های متعدد فرهنگی، رژه نیروهای مسلح و برنامه ستارگان درخشان از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads