کد خبر: 14866 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 دسامبر 2012 - 14:45

حسین کربلایی: حکم دادگاه قبل از اینکه به بنده ابلاغ شود ، رسانه ای شده است!

خوبان خبر: حسین کربلایی اظهار داشت: اینکه حکم قبل از اینکه به بنده ابلاغ شود ، رسانه ای شده است ،خلاف قانون بوده، مخصوصاً در سایتی که متعلق به کسی است که مدعیست نماینده مردم است و باید بیش از همه قانون و مقررات را رعایت کند.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، در پی انتشار خبری در  پایگاه خبری تحلیلی شاهد شمال مبنی بر محکومیت حسن کربلایی در پرونده شکایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان از وی در خصوص انتشار مقاله ای تحت عنوان ” مشاوران بد” در ویژه نامه نشریه شما در خصوص عمارت آدینه  از سوی حسن کربلایی  که در اسفند ۱۳۸۸ منتشر گردید ، خبرنگار ۸دی در گفتگویی با حسن کربلایی ، جویای خبر تکمیلی در این زمینه شد که کربلایی در پاسخ گفت:

من هنوز چیزی دریافت نکرده ام و شنیده ام که این سایت مطلبی منتشر نموده است. اما تا این ساعت حکمی به بنده یا وکیل من ابلاغ نشده است.

حال اینکه آن سایت از چه طریق و راهی توانسته حکم را از دادگاه بدست بیاورد بنده متوجه نمی شوم! این کار از لحاظ قانونی خلاف می باشد.

وی همچنین افزود: اینکه حکم قبل از اینکه به بنده ابلاغ شود ، رسانه ای شده است ،خلاف قانون بوده، مخصوصاً در سایتی که متعلق به کسی است که مدعیست  نماینده مردم است و باید بیش از همه  قانون و مقررات را رعایت کند.

کربلایی
حسن کربلایی در زمینه حکم منتشر شده در این سایت بیان داشت: بر فرض اگر این حکم درست باشد ، بعد از اینکه حکم بدست متهم برسد ، قانون به وی اجازه می دهد ظرف ۲۰ روز نسبت به حکم اعتراض نموده و در دادگاه تجدید نظر از خود دفاع نماید. و این حکم از نظر قانونی قابل انتشار نیست. لذا باید از آن آقایان سوال کرد که با چه اجازه ای این حکم را منتشر کرده اند؟

لازم بذکر است در پایان خبر محکومیت این پرونده به محکومیت کربلایی در خصوص اهانت به  مهدی مجرد اشاره شده است.

کربلایی در پیامکی که با نام خود منتشر نمود آورده است: دادگستری استان هم باید بفرماید تا کنون این حکم را به چه کسی ابلاغ کرده است؟

 

انتهای پیام/15


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads