کد خبر: 148634 - تاریخ: دوشنبه، 11 سپتامبر 2017 - 08:34

رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان خبرداد:

6 درصد از مدارس خمام خیرساز هستند/ مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف آموزش و پرورش نشان از توجه و اهمیت آنان به این نهاد است

رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف آموزش و پرورش نشان از توجه و اهمیت آنان به این نهاد است.

به گزارش خوبان؛ جلسه نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه خمام با حضور امام جمعه و بخشدار خمام، رییس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی استان، رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش و جمعی از خیرین بخش برگزار گردید.

مسچیان بخشدار خمام در این جلسه ضمن اهمیت نقش و رسالت آموزش و پرورش به همکاری خیرین با آموزش و پرورش اشاره نمودند.

وی تأکید کرد لازم است نیازمندیهای مدارس احصاء و نسبت به تهیه آنها اقدام شود.

عاشوری امام جمعه بخش خمام نیز نیز در این جلسه گفت :مال و فرزندان زینت دنیا هستند؛ مال و فرزندان خوب را می توان باقی صالحات قرار داد.

حمید آقاجانی رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در این جلسه ضمن بیان اینکه 6% مدارس خمام خیرساز هستند، افزود: باید به مشارکت مردم اجر نهیم و حیات این نهاد فرهنگی بدون مشارکت و حضور مردم امکان پذیر نیست. وی تصریح کرد: امروزه از ظرفیت خیرین در فرصت تجهیزات  مدارس باید استفاده کرد.

در این جلسه محمود کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام گفت: آموزش و پرورش آینه تمام نمای جامعه است و در این ارگان فرهنگی  کارگزاران فردا و آینده سازان ایران اسلامی تربیت می شوند.

وی افزود: آموزش و پرورش خود به تنهایی نمی تواند به اهداف عالی خود برسد بلکه با کمک و همکاری مردم و سایر نهادها این مهم میسر می شود. دراین جلسه سایر اعضاء مجمع به بیان نکته و نظرات خود و استفاده از ظرفیتهای خیرین جهت کمک به آموزش و پرورش منطقه پرداختند.

گفتنی است در این جلسه داوود اسماعیل زاده به عنوان رییس نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز توسط مجمع انتخاب گردید.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads