کد خبر: 148570 - تاریخ: یکشنبه، 10 سپتامبر 2017 - 09:22

متخصصان جهادی گیلان در پاسداری از فرهنگ علوی “آتش به اختیار” شدند + تصاویر

گروه جهادی متخصصان گیلان همزمان با ایام عید غدیر در محله پل طالشان رشت به برگزاری جشن عید غدیر و ارائه خدمت در ایستگاه‌های جهادی پرداختند.

به گزارش خوبان، جمعی از متخصصان انقلابی گیلان با عنوان گروه “متخصصان جهادی گیلان” بار دیگر با حضور خود در یکی از مناطق آسیب پذیر حاشیه شهر رشت به خدمت‌رسانی پرداختند.

این خدمات در ایستگاه‌هایی از جمله سلامت با حضور پرستاران متعهد گیلانی همراه با ویزیت رایگان، مشاوره در زمینه فشار خون بالا و دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی انجام شد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه نیز با تاکید بر اهمیت عید غدیرخم گفت: غدیرخم عیدی است که روز اکمال دین است و در این روز پیامبر اسلام (ص)، امیرالمومنین علی (ع) را به‌عنوان ولی انتخاب و به مردم معرفی کرد و باید بیش از پیش این عید را در جامعه احیاء کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا مطهری تصریح کرد: این قبیل کارهای جهادی و خدمات‌رسانی به مردم سبب تقویت روحیه جهادی و فعالیت در جوانان و نوجوانان می‌شود.

ایستگاه “نه به بیماری هپاتیت” برای آشنایی بیشتر عموم مردم برپا شد تا راه‌های انتقال هپاتیت به مردم معرفی شود و گامی بلند در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری برداشته شود.

در ایستگاه مشاوره دارویی توسط پزشک داروساز اطلاعات دارویی به مراجعه کنندگان داده شد تا مردم روش صحیح مصرف داروهای خود را بیاموزند.

ایستگاه محیط زیست نیز با حضور کارشناسان موسسه حامیان طبیعت سبز کادوس و با هدف مشاوره در زمینه مشکلات محیط زیستی و ارتباط مستقبم آن با سلامت جامعه، با توزیع رایگان بروشور، کاتالوگ و سی.دی آموزشی و اهدای کیسه‌های پارچه‌ای برای خرید روزمره خانوار با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه حذف پلاستیک برپا شد.

از دیگر ایستگاه‌های این حرکت خودجوش جهادی، ایستگاه کودک و رسانه بود که با هدف ارتباط با کودکان و نوجوانان برای یادگیری نقاشی، فعالیت فرهنگی در زمینه مهدویت ویژه نوجوانان و اهدای جوایز همراه بود.

متخصصان جهادی گیلان در ایستگاه فرهنگی به‌مشاوره در زمینه فضای مجازی و ماهواره و تاثیرات بازی‌های رایانه‌ای با ارائه بروشور، اهدای جوایز فرهنگی و کتاب به انجام فعالیت‌های جهادی فرهنگی پرداختند.

در ایستگاه مشاوره با حضور روانشناسان، مشاوره و راهنمایی‌های مورد نیاز به مددجویان داده شد و در ایستگاه ویژه زنان نیز با هدف انجام مشاوره‌های مربوط به مامایی و خودمراقبتی در زنان صورت پذیرفت.

به گزارش تسنیم، گروه جهادی متخصصان گیلان با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و آسیب پذیر و حاشیه شهری و تاکید بر گسترش فعالیت‌های خودجوش مردمی، جهادی و آتش به اختیار عمل کردن، از تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مراسم توسط گروه جهادی متخصصان جهادی گیلان گامی در جهت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بزرگداشت واقعه غدیرخم و تبیین این واقعه اجرا شد.

گزارش و عکس: علی دارا / تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads