کد خبر: 148555 - تاریخ: یکشنبه، 10 سپتامبر 2017 - 09:10

شب گذشته /

جشن بزرگ عید غدیر خم در بخش لشت نشا برپا شد

جشن بزرگ عید غدیر خم با حضور مسئولین و مردم لشت نشاء در شب عید خجسته غدیر خم در پارک شهر لشت نشاء برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ جشن بزرگ عید غدیر خم با حضور مسئولین و مردم لشت نشاء در شب عید خجسته غدیر خم در پارک شهر لشت نشاء برگزار شد.

حجت الاسلام رنجبر امام حمعه لشت نشاء در این مراسم گفت:  واقعه غدیر، روح ولایت علوی، جان بخش شریعت مقدسه، زنده کننده و نگه دارنده و استمرار بخش اسلام راستین است.

امام جمعه لشت نشا ء یادآور شد: عید غدیر خم عید الله اکبر است و عاشورا در تداوم غدیر خم شکل گرفت تا اسلام حقیقی و اسلام ناب محمدی به مردم شناسانده شود.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام در طول تاریخ با تبعیت از انسان های پاک، راه کمال را به بشریت نشان داده شده است، بیان کرد: در بین مسلمین جریان غدیر پیوندی محکم و نماد وحدت، انسجام و همدلی است.

حجت الاسلام رنجبر  بابیان اینکه این عید به خاطر تکمیل دین از اعیاد بسیار مهم جامعه اسلامی است افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ ولایت که استمرار ولایت خدا، پیامبر و ائمه اطهار است به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال یابد.

وی اظهارکرد: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر بزرگداشت عید غدیر خم تاکید فرموده اند زیرا عید غدیر منحصر به یک روز نیست، بلکه تجلیل از یک جریانی است که تمام نشدنی است.

 

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads