کد خبر: 148442 - تاریخ: شنبه، 9 سپتامبر 2017 - 09:19

نماینده مردم شهرستان آستارا

وزیر کشور در انتصاب استاندار گیلان نظر مجمع نمایندگان استان را لحاظ کند

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمزمه تغییر استانداران از سوی وزارت کشور مطرح شده و امکان تغییر استاندار گیلان نیز وجود دارد، گفت: رئیس‌جمهور و وزیر کشور در انتصاب استاندار گیلان نظر مجمع نمایندگان استان را باید لحاظ کنند.

به گزارش خوبان، ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه زمزمه تغییر استانداران از سوی وزارت کشور مطرح شده و امکان تغییر استاندار گیلان نیز وجود دارد، اظهار کرد: در انتصاب استانداران به‌ویژه استاندار گیلان نظر مجمع نمایندگان استان باید لحاظ شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در هر استان در جایگاه اجرایی بسیار بالایی قرار دارد، تصریح کرد: تعیین یک استاندار متعهد و متخصص می‌تواند تأثیر زیادی بر رشد و توسعه همه‌جانبه استان داشته باشد.

وی با تصریح براینکه خطه پربرکت و سرسبز استان گیلان با توجه به مواهب خاص طبیعی و استراتژیک همواره آبستن بسیاری از فرصت‌ها و تهدیدها است، خاطرنشان کرد: تنها یک مدیریت خردمندانه و تخصصی همراه با برنامه‌های کوتاه و بلندمدت می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

داداشی در خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر کشور گفت: فارغ از نقاط ضعف و قوت مدیریت استاندار گیلان در صورت ادامه حضور ایشان یا تغییر و انتصاب فردی جدید در این جایگاه به رئیس‌جمهور و وزیر کشور تأکید می‌کنم باید نظر مجمع نمایندگان استان گیلان را در این موضوع به‌صورت جدی موردتوجه قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه مجمع نمایندگان استان گیلان از نزدیک با نقاط ضعف و قوت استان آشنا هستند، بیان کرد: مشورت وزیر کشور با مجمع نمایندگان استان گیلان جهت انتخاب و انتصاب استاندار می‌تواند زمینه‌های رشد و توسعه همه‌جانبه استان را فراهم کند.

انتهای پیام /


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads