کد خبر: 148167 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 سپتامبر 2017 - 08:54

نماینده مردم رشت

هیچ اعتقادی به سیاسی شدن شوراها ندارم/ مدیریت شهر و روستا باید به مردم واگذار شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیریت شهر و روستا باید به مردم واگذار شود نه دولتمردان و نمایندگان گفت: هیچ اعتقادی به سیاسی شدن شوراها ندارم.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به‌ضرورت کنترل شهر و روستا به دست مردم تأکید و اظهار کرد: باید همه آحاد جامعه در مدیریت شهری نقش داشته باشند و شهر و روستای خود را مدیریت کنند.

وی با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید سیاسی باشند، افزود: جناح‌بندی سیاسی برای انتخابات است و برای کسب آرای بیشتر گروه‌های سیاسی اما بعد از انتخابات رویکرد افراد باید تغییر کند و تنها باید به توسعه و رشد منطقه و جامعه خود بیاندیشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مدیریت شهر بر عهده مردم شهر است و این تعریف و اعتقاد بنده از وظایف شوراهای شهر و روستا است، تصریح کرد: باید دولت نقش خود را اداره شهر کمرنگ کند و تنها به‌عنوان بازویی در کنارشان بماند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر استقلال شوراهای شهر و روستا و ضرورت فاصله گرفتن از جناح‌بازی‌های سیاسی گفت: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولتمردان دست خود را از مدیریت شهر و روستا کوتاه کنند تا شهر و روستا موقعیت خود را پیدا کند و به توسعه و رشد دست بیابد.

حسنی با تأکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا جامعه را پویا کنند و این موضوع جدای از مسائل گروهی و حزبی است، خاطرنشان کرد: هیچ اعتقادی بر سیاسی شدن شورای های شهر و روستا ندارم و تنها باید با تعامل و نگاه هوشمندان شهر و روستا را به نقطه مطلوب رساند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads