کد خبر: 148127 - تاریخ: چهارشنبه، 6 سپتامبر 2017 - 08:40

طی مراسمی ؛

پیشکسوت خمامی پرس سینه کشور بیست و یکمین مدال رقابت‌ های کشوری خود را به سپاه مقداد رشت اهدا کرد

طی مراسمی که با حضور هیات های ورزشی و قهرمانان این بخش برگزار شد، عباس کاظمی پیشکسوت خمامی پرس سینه کشور بیست و یکمین مدال رقابت‌ های کشوری خود را به سپاه مقداد رشت اهدا کرد.

به گزارش خوبان: طی مراسمی که با حضور هیئت ها و چهره های ورزشی و قهرمانان این بخش خمام برگزار شد، عباس کاظمی پیشکسوت خمامی پرس سینه کشور بیست و یکمین مدال رقابت‌ های کشوری خود را به سپاه مقداد رشت اهدا کرد.

سرهنگ یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت در این آیین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم اظهار داشت: اگر ما از نظر فراوانی در کشور قهرمان‌های زیادی داشته باشیم ولی این ورزشکاران اخلاق ورزشی نداشته باشند، ارزشی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ارتقا و تقویت اخلاق ورزشی در کنار پرورش قهرمانان به ویژه در جوامع اسلامی امری ضروری است، تصریح کرد: تقویت این دو حوزه زمینه‌ساز حضور بیش از پیش ورزشکاران ما در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی خواهد شد.

فرمانده سپاه مقداد رشت با بیان اینکه جهان اسلام الگوهای بزرگ و بی‌بدیلی در عرصه‌های ورزشی به خود دیده که الگوگیری از آنان موجب پیشرفت ورزشکاران و تقویت اخلاق ورزشی در آنان خواهد شود، تصریح کرد: الگوگیری ورزشکاران از امیرمومنان علی(ع) در زندگی فردی و اجتماعی راه رسیدن به اهداف را برای آنان هموار خواهد ساخت.

یحیی پور با اشاره  اینکه دشمنان سعی دارند از هر مسیر و روشی برای جلوگیری از رشد و توسعه کشور استفاده کنند، افزود: در این مسیر بیش از هر قشری، جوان و پویایی ما را هدف قرار داده‌اند

به گفته وی، دشمنان این مرز و بوم امروزه با بهانه‌های پوچ و واهی و تحمیل تحریم‌های اقتصادی سعی دارد حرکت روبه جلوی ایران اسلامی را که ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدا و تلاش‌های جهادگونه جوانان این مرز و بوم دارد، متوقف سازند.

 

در ابتدای این جلسه بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام گفت:توسعه ورزش در جامعه نشاط و سلامتی را به دنبال دارد و داشتن جامعه ای ورزشی با حضور ورزشکاران موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان خمام بیان کرد: سرمایه گذاری در امر ورزش  وظیفه ای جدی است چرا که اگر جامعه ای پایدار و سالم و ایران خردمند را می خواهیم باید در حوزه اجتماعی اقدامات موثری را به انجام برسانیم و  جوانان که طیف وسیعی از فرصتها هستند را به رسمیت شناخته و از آنها استفاده نمائیم.

 انتهای پیام/236+


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads