کد خبر: 148114 - تاریخ: دوشنبه، 4 سپتامبر 2017 - 17:18

ابروفراخ در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده فرمانداری رشت مطرح کرد؛

داشتن دختران و زنان سالم سبب می‌شود جامعه پویاتری داشته باشیم

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه معتقدیم که باید به دختران بیشتر رسیدگی شود گفت : داشتن دختران و زنان سالم سبب می‌شود جامعه پویاتری داشته باشیم.

به گزارش خوبان، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رشت پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده فرمانداری رشت با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت : وجود زن در جامعه سبب رشد و تعالی در جامعه می‌شود و همچنین پایه و بنیان خانواده با حضور زن است که شکل می‌گیرد.
مونا ابروفراخ با اشاره به اینکه  زنان در جامعه ما نقش سازنده ای داشته اند. و نیز در پیروزی انقلاب اسلامی همپای مردان بودند که مقام معظم رهبری در اینباره فرمودند زنان در پیروزی انقلاب حضورشان کمتر از مردان نبوده است گفت: در هشت سال دفاع مقدس حضور چشمگیرشان در پشت جبهه ها نشان از ایمان و اعتقاد به آرمانهای نظام و اسلام بود
این مقام مسئول با بیان اینکه معتقدیم که باید به دختران بیشتر رسیدگی شود گفت : داشتن دختران و زنان سالم سبب می‌شود جامعه پویاتری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه شاهد زنانی هستیم که به جرایم غیر عمد در زندان هستند که بیشتر در رده سنی 18 تا 50سال هستند تصریح کرد: در جامعه ما 4 درصد زندانیان را زنان تشکیل می دهند و باید کاری کنیم که این مقدار اندک هم را نداشته باشیم.
ابروفراخ با بیان اینکه بسیاری از زنان که به زندان می افتد از خانواده خود ترد می‌شوند گفت :در چنین خانواده هایی فرزندان آنها بیشترین آسیب را می‌بینند دچار سردرگمی می‌شوند.
وی  با تشکر از گروه پویش مهربانی که برای حمایت از زنان زندانی تشکیل شده است گفت : امیدواریم با حضور همه مردم در این پویش مهربانی هیچ زنی با جرائم غیر عمد در زندان نباشند.
معاون عمرانی فرمانداری رشت افزود: روز چهارشنبه گل‌ریزان به منظور حمایت از زنان زندانی ساعت 10 صبح در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads