کد خبر: 14791 - تاریخ: دوشنبه، 17 دسامبر 2012 - 20:07

پيوند رضا رشيدپور با صداي آمريكا +عکس

خوبان خبر: اين فرد كه درباره بسياري از كارهاي او حاشيه ها و حرف و حديث هاي فراوان به گوش مي رسد ، به تازگي با ضبط كردن ويديوهاي خانگي و قراردادن آنها در يوتيوب و فيس بوك سعي در جلب توجه كاربران اينترنت دارد.

به گزارش خوبان به نقل از صراط، رضا رشيدپور ، مجري گمنامي كه به مدد حضور روي آنتن شبكه هاي سراسري به شهرت و به درآمد قابل توجهي دست يافت پس از كناره گيري – و شايد بركناري – از برنامه هاي تلويزيون اكنون به همكاري با شبكه صداي امريكا روي آورده است.
رضا رشید پور

اين فرد كه درباره بسياري از كارهاي او حاشيه ها و حرف و حديث هاي فراوان به گوش مي رسد ، به تازگي با ضبط كردن ويديوهاي خانگي و قراردادن آنها در يوتيوب و فيس بوك سعي در جلب توجه كاربران اينترنت دارد.

او كه در ابتداي ويديوهايش، خود را مهندس بي كار معرفي مي كند با دستمايه قراردادن برخي خبرها و اظهار نظرهاي مسئولان و گاه نمايندگان مجلس، سياه نمايي را به مفهوم واقعي كلمه ادا كرده و در نوع خود چيزي كم از برنامه رسانه هاي بيگانه ندارد.

رشيدپور در يكي از ويديوهاي اوليه خود در منزل، خطاب به برخي سوال كنندگان مي گويد كه در ايران است و قصد ندارد جايي ! برود.

مهندس بي كار ، اما به تازگي و پس از حادثه آتش سوزي در يكي از مدارس شين آباد كه منجر به جراحت شديد چندين دانش اموز دختر شد ، تهديد كرد چنانچه وزير آموزش و پرورش استعفا ندهد در مقابل وزارتخانه تحصن خواهد كرد.

همين تهديد رشيدپور كافي بود تا مصي علي نژاد خبرنگار خارج نشين دوم خردادي – كه نام اصلي او معصومه علي نژاد است و در محاورات دوستان به مصي و سپس به مسيح! شهره شده – از او بخواهد كه در برنامه اي با همين موضوع در صداي امريكا به اظهار نظر بپردازد.

تحليل گفته هاي جناب مجري سابق مجالي ديگر مي طلبد و اينكه اساسا اين كار به اصطلاح به گفته او يك كار مدني است يا سياسي؟!

برخي ناظران فضاي رسانه اي كشور مايلند به مهندس بي كار عزيز يادآوري كنند ، سرخوشي ناشي از شهرت و پول هاي كسب شده از اين راه كه رسانه و بيت المال براي آن هزينه شده نبايد باعث شود ايشان با يك رسانه بيگانه كه هيچ تعارفي در ضدانقلاب بودن ندارد ، مصاحبه كند.

رضا رشيدپور كه مدتي هم سعي كرد كارهاي يك خواننده لس آنجلسي به وطن برگشته را مديريت و آلبوم او را منتشر كند – و البته در اين راه شكست خورد – بهتر است بداند زماني كه او در اتاق گرم خود مشغول ضبط ويديوهاي بانمك و دست انداختن مسئولان و نمايندگان مجلس است ، مردماني زحمت كش در كوچه پس كوچه ها و خيابانهاي اين شهر و كشور براي كسب روزي حلال سختي هاي زيادي به جان مي خرند و البته به بهانه احقاق حقوق خود حاضر نيستند با رسانه بيگانه مصاحبه كنند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads