کد خبر: 14786 - تاریخ: دوشنبه، 17 دسامبر 2012 - 19:51

مستند پروفسور سمیعی در گیلان تهیه می شود

خوبان خبر: معاون صدای مرکز گیلان از آماده سازی مستند پروفسور سمیعی در این استان خبر داد و گفت: دو تیم برنامه ساز برای ساخت این مستند راهی آلمان شدند.

به گزارش خوبان به نقل از شبستان، باقر باقرزاده، معاون صدای مرکز گیلان، در کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و خانواده که در سالن شهید نورانی استانداری برگزار شد، گفت: چهره های موثر و تاریخ ساز باید در رسانه ملی معرفی شوند.

وی تهیه مستندی فاخر از آیت الله بهجت فومنی و پخش نهضت جنگل در قالب نمایش رادیویی را از اقدامات صدا و سیما عنوان و خاطرنشان کرد: سه مستند تلویزیونی از شخصیت های بزرگ گیلانی نیز در حال آماده سازی است.

باقرزاده ادامه داد: آیت الله امینیان، آیت الله قربانی و آیت الله رودباری سه عالم بزرگ استان هستند که مستند تلویزیونی آنها تهیه می شود.

وی از آماده سازی مستند پروفسور سمیعی در استان خبر داد و تصریح کرد: دو تیم برنامه ساز برای ساخت این مستند راهی آلمان شدند.

باقرزاده ” دیلمان، بهشت نیاکان” به کارگردانی مهران فرد را از دیگر مستندهای فاخر استانی دانست و اذعان کرد: در این مستند آداب و رسوم، باورها و جشن های دیلمان بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه این مستند که از شبکه ملی استان ها و شبکه شما پخش شده است، افزود: این مستند با کمی تغییرات و به صورت تکمیلی تر آن از شبکه سه پخش می شود.

انتهای پیام/48


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads