کد خبر: 147803 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 آگوست 2017 - 14:21

فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

فرهنگ ايثار باید در همه ماموریت ها و تدابير انتظامي نهادينه شود

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت:فرهنگ ايثار باید در همه ماموریت ها و تدابير انتظامي نهادينه شود .

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی گیلان در دیدار صمیمانه با جانبازان و ایثارگران استان با بیان اینکه هر جانباز سند زنده شجاعت و ایثار است، اظهار داشت: ازخودگذشتگی جانبازان، استقلال ایران اسلامی را از هر گزندی در امان نگه داشت.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه جانبازان سرمایه های ناب انقلاب هستند، تصریح کرد: باید در همه سطوح از تجربیات این عزیزان استفاده شود.
وی جانبازان را نگینی درخشان بر تارک انقلاب دانست و اضافه کرد: جانبازان چراغ راه ملت هستند.
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت امروز ایران مرهون رشادت شهدا و جانبازان است، خاطرنشان کرد: جانبازان مایه فخر و مباهات جانبازان هستند.
سردار اسحاقی رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان را یک موهبت الهی عنوان کرد و بیان داشت: صبر و پایداری این خانواده ها مثال زدنی است.
وی با اشاره به اینکه جانبازان از سلامتی شان گذشتند تا عزت و اقتدار کشور حفظ شود، تصریح کرد: آحاد جامعه باید این روحیه ایثار و جوانمردی را الگو قرار بدهند.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه ظواهر دنیا هرگز جانبازان را فریب نمی دهند، خاطرنشان کرد: حضور جانبازان به بخش های مختلف و حوزه های متنوع جامعه تحرک می بخشد‌.
سردار اسحاقی صدق نیت، همت و استقامت را از لازمه های رسیدن به سعادت دانست و اضافه کرد: نهال انقلاب به کمک بردباری و فداکاری به بالندگی رسیده است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه فضای اطلاع رسانی در دنیا در سلطه نظام های استکباری است، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با رشادت شان با دست های خالی در برابر کفر و ظلم ایستاده اند.
فرمانده انتظامی استان گیلان، مردم استان را مردمی ولایتمدار و فرهنگی خطاب کرد و افزود: فرهنگ ايثار باید در همه ماموریت ها و تدابير انتظامي نهادينه شود.

 

انتهای پیام/459232664516


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads