کد خبر: 147513 - تاریخ: دوشنبه، 28 آگوست 2017 - 13:20

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی:

تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه دولت برای اداره کشور است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه برای اداره کشور است، گفت: پرداختن به اشتغال جوانان و معیشت مردم باید دغدغه نخست دولت باشد و نباید نگاه دولت به بیرون مرزها منعطف شود.

به گزارش خوبان؛ حسن خسته بند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی، با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با هیئت دولت اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای دولت خط‌مشی‌ها را مشخص کرده‌اند.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سیاست دولت باید در مسیر اقتصاد مقاومتی باشد اشاره داشت و افزود: دولت به این نقطه رسیده تنها راه برای اداره کشور در پیش گرفتن فرمایشات مقام رهبری و سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی به تأکید بر مهار تورم و کنترل رکود گفت: دولت باید تورم را کنترل کند و رفع رکود و ایجاد اشتغال نباید در دولت دوازدهم به فراموشی سپرده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یکجا به تورم و رکود پرداخته شود چون هر دو مقوله بسیار خطرناک برای اقتصاد کشور هستند.

خسته بند با تأکید بر تکیه دولت بر توان داخلی کشور متذکر شد: دولت نباید دل خود را به برون‌نگری مرزها خوش کند بلکه باید با اتکا به داخل کشور دنبال راهکارها و حل مشکلات شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به این نکته که دولت دوازدهم آغاز خوبی را می‌تواند برای اشتغال جوانان داشته باشد، تصریح کرد: دولت باید برای جوان‌های کشور اشتغال پایدار فراهم کند و معیشت مردم را دغدغه اصلی خود قرار دهد.

وی بابیان اینکه دولت دوازدهم تجربه کافی برای اداره کشور را به دست آورده افزود: دولت تازه درک کرده که وضعیت کشور در چه جایگاهی قرار دارد و می‌تواند نسخه قابل قبولی را برای تک‌تک بیماری‌های این کشور بپیچد.

نماینده مردم بندرانزلی در خانه ملت با تأکید بر اینکه دولت باید از کارشناسان خبره، متعهد به انقلاب و نظام و همه سلایق سیاسی استفاده کند و با اتحاد و همدلی مسیر دولت دوازدهم را هموار نماید، تصریح کرد: باید آرامش کشور حفظ شود و دولت نیز تمام توان خود را باید در راستای تحقق منویات رهبری به کار ببرد.

انتهای پیام/5


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads