کد خبر: 147304 - تاریخ: جمعه، 25 آگوست 2017 - 23:29

کشتی قهرمانی جهان - فرانسه؛

حسن یزدانی قهرمان جهان شد/ کسب طلا با ضربه فنی حریف در فینال

حسن یزدانی با اقتدار مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۱۷ جهان را کسب کرد تا نخستین مرد طلایی کاروان کشتی ایران در این مسابقات لقب گیرد.

565به گزارش خوبان؛ رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر روز جمعه با مصاف مدعیان چهار وزن نخست در شهر پاریس کشور فرانسه آغاز شد که در پایان دور مقدماتی وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی موفق شد با کسب چهار پیروزی قاطعانه و متوالی برابر حریفان قدرتمند خود به دیدار فینال راه یابد.

یزدانی امشب جمعه در دیدار فینال به مصاف بوریس ماکوئف اسلواکی رفت و توانست با یک پیروزی شیرین با یک نتیجه ۱۰ بر صفر مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کند. یکی از نکات قابل توجه در دیدار فینال این بود که یزدانی توانست در یک کشتی طوفانی در حدود ۲ دقیقه در تایم اول حریف را شکست دهد.

مرد طلایی المپیک ریو امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را با نتیجه ۱۲ بر ۲ از پیش رو برداشت و در دور  سوم هم پیتر یانولوف از مولداوی را با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر شکست داد. مرد طلایی المپیک در دیدار بعدی هم الکساندر گوستیف از آذربایجان را ۱۰ بر صفر مغلوب تکنیک بالای خود کرد و به نیمه‌نهایی رسید. یزدانی در نیمه نهایی هم خوش درخشید و در یک مصاف زیبا و دیدنی ولادیسلاو والیف از روسیه را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد.

رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب به پایان می رسد و مدعیان چهار وزن دوم نیز از فردا شنبه به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/5452


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads