کد خبر: 147159 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 آگوست 2017 - 10:30

گزارش /

حال‌ و روز پیرزن لنگرودی در هیاهوی تجملات و مدلینگ/ مه‌لقا؛ مادری فراموش‌شده + تصاویر

در کنار تجملات رنگارنگ اطرافمان، در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرمان، خانه‌ کوچکی با سقفی کوتاه وجود دارد که پیرزنی چشم‌انتظار کمک مردم است.

به گزارش خوبان به نقل از لنگرخبر، این روزها چشم‌هایمان به رژه خودروهای مدل‌بالا و زندگی‌های مجلل و مدهای آن‌چنانی عادت کرده وقتی هرروز در هر کوچه و خیابان از کنار آن‌ها عبور می‌کنیم.

اما در کنار این تجملات، در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرمان، خانه‌ کوچکی با سقفی کوتاه وجود دارد که پیرزنی چشم‌انتظار کمک از سوی مردم است.

مه‌لقا؛ مادری است که بیش از ۹ دهه از عمر خود را در اطاقور لنگرود سپری کرده، امروز دست نیاز به هم نوع خود دراز کرده است.

خانه یا درواقع کلبه چوبی و قدیمی با سقف‌های پلاستیکی‌اش تمام زندگی مه‌لقا است که مدتی است زمین‌گیر شده و دیگر توان راه رفتن ندارد.

درحالی‌که کولرهای اسپلیت به تجهیزات نیروگاه‌های برق فشار می‌آورد و فضای خانه‌ها را خنک می‌کند، مه‌لقا بدون حتی پنکه‌ای روزگار سخت زندگی خود را در این گرمای طاقت‌فرسا سپری می‌کند.

چندی پیش مه‌لقا بر زمین افتاد و پاهای کبود و عفونی وی دیگر توان راه رفتن ندارند، هرروز درد روی درد می‌آید و جز چند نفر از همسایگانی که هنوز رسم همسایگی را فراموش نکرده‌اند کسی از احوال وی مطلع نیست.

بهداشت و مواد غذایی نیاز اصلی این روزهای مه‌لقا است، مردم عزیز و شهروندان خیر برای کمک به مه‌لقا ۹۰ ساله می‌توانید با شماره‌های ۹۰۳۱۰۱۰۹۱۱ و ۹۱۱۱۴۰۴۹۹۸ تماس بگیرید تا شاید مادر پیرمان رنگی به رنگ محبت‌های بی‌دریغ شما به چهره بگیرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سرباز اقا
     | 2017/08/24 - 11:38
    پاسخ
    +1
    0

    چنانچه دیدید دستگاه مرکزی دچار اختلال است شما افسران اتش به اختیارید.. دوستان اذن رو فرمانده داده یاعلی بگید همه باهم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads